مسئوول روابط عمومی سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی:
مسئوول روابط عمومی سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: روز هفتم اسفندماه، روز بزرگی برای اثبات اقتدار نظام و وحدانیت ملت ایران است و بدون شک کسانی که برای اولین بار در پای صندوق‌های رای حضور پیدا می‌‎کنند نتایج آن را در آینده نزدیک خواهند دید.
کد خبر: ۸۶۳۸۴۰۷
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴


به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، سروان علی نژاد اظهار کرد: افرادی که بواسطه سن‌ و سالشان اجازه حضور در پای صندوق‌های رای را ندارند، باید دیگران را تشویق کنند تا در پای صندوق‌های انتخابات حضورپیدا کنندورای دهند.

وی بیان کرد: مردان بزرگی مانند حضرت امام خمینی(ره) که با هدایت و رهبری مردم، رژیم استبدادی 2500 ساله شاهنشاهی را منقرض کرد نیز به عنوان بزرگ مرد تاریخ ساز ملت شناخته شده است.

وی ادامه داد: مردان بزرگی که بعد از انقلاب اسلامی در جبهه‌های 8 سال دفاع مقدس از ارزشهای ما، کشور، ملت و دین ما دفاع کردند و به شهادت رسیدند نیز به عنوان مردان تاریخساز ملت هستند که باید نام و یاد آن‌ها را در ذهن حک کنیم.

وی عنوان کرد: حضور در انتخابات نیز به عنوان روزهای تاریخساز ملت است به طوری که حضور مردم ایران در انتخابات میتواند به عنوان غرور و افتخار ملی کشور در تاریخ ثبت شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند آن چیزی که هیبت ملت را حفظ میکنند و دشمنان را از تعرض منع میکند، حضور در انتخابات است.

 

 

ارسال نظرات