عضو شورای هماهنگی اصولگرایان مازندران گفت: لیست اصولگرایان مازندران با نظر جمعی اعضا مشخص و نامزدهای نهایی اصولگرایان مازندران با رای‌گیری معرفی شدند
کد خبر: ۸۶۳۸۳۸۸
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷



خبرگزاری بسیج مازندران، عضو شورای هماهنگی اصولگرایان مازندران گفت: نامزدهای نهایی اصولگرایان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران با رای‌گیری و جمع‌بندی گروه‌های اصولگرایی استان معرفی شدند.

خبرگزاری فارس: نامزدهای نهایی اصولگرایان مازندران با رای‌گیری معرفی شدند

صالح سوادکوهی با اشاره به اینکه کاندیداهای نهایی شورای اصولگرایان مازندران معرفی شدند، اظهار کرد: سیدضیاءالدین کاظمی‌دینان از حوزه انتخابیه آمل مورد حمایت شورای هماهنگی اصولگرایان مازندران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه غلام‌رضا مشایخ نامزد مورد حمایت ائتلاف اصولگرایان در حوزه انتخابیه تنکابن، عباس‌آباد و رامسر مشخص شد، افزود: سیدهاشم فاطمی نامزد مورد حمایت شورا از حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت است.

عضو شورای هماهنگی اصولگرایان مازندران با اعلام اینکه سیدعلی ادیانی‌راد و کمال علیپور از حوزه انتخابیه قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه، سیمرغ و سوادکوه شمالی هستند، تصریح کرد: همچنین عبدالوحید فیاضی از نور و محمودآباد، ولی‌الله نانواکناری از بابلسر و فریدونکنار، علی‌اکبر ناصری و عابدین مومنی از بابل، منصورعلی زارعی و سیدباقر پیشنمازی از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود و احمدعلی مقیمی از حوزه انتخابیه نکا، بهشهر و گلوگاه به عنوان نامزد مورد حمایت ائتلاف اصولگرایان استان مشخص شدند.

سوادکوهی ادامه داد: نامزدهای اصولگرایان هر حوزه انتخابیه توسط شورای مشورتی اصولگرایان مازندران انتخاب، رای‌گیری و جمع‌بندی با حضور اعضای شهرستان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه دو برابر ظرفیت هر شهرستان معرفی و در جلسه مطرح شد، گفت: در نهایت با مجموع اعضای شهرستانی و استان در فرآیند دموکراتیک رای‌گیری به صورت مخفی انتخاب شد و افراد انتخاب شدند.

عضو شورای هماهنگی اصولگرایان مازندران اضافه کرد: برخی از حوزه‌ها به دلیل بعد مسافت و اجماع روی افراد موردنظر صورت جلسه را ارسال کردند، وکالت دادند به اعضای استان که هر تصمیمی گرفتید ما تابع هستیم.

سوادکوهی با تاکید بر اینکه در این فرآیند ما اعتراض و ناهماهنگی مشاهده نکردیم به دلیل اینکه افراد در فرآیند تصمیم‌گیری حضور داشتند و به عبارتی تصمیم‌ساز بودند، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین درخواست مجموعه اصولگرایان از داوطلبان این است که به مبانی اصولگرایی پای‌بند باشند، به دلیل اینکه در دوره‌های قبل افرادی داشتیم با عنوان اصولگرایی وارد شدند و رای آوردند، اما در مقاطع حساس برخلاف جریان اصولگرایی رفتار کردند یا اقدام محکم و قوی نداشتند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها