سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت : دولت از بیان واقعیت نرخ ارز، قرار داد نفتی و گازی، تورم ، رکود بیم داشته است لذا دربرخی موارد واقعیت را با دستکاری آماری می‎پوشاند.
کد خبر: ۸۶۳۸۳۷۸
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

حامد قادرمرزی نماینده مردم قروه و دهگلان و سخنـگوی کمیسیون عمـران مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: دولت با عملکردهای غیر منطقی مردم را در تنگناهای عدیده قرار داده است، مردم رشد و توسعه وعده داده شده را ندیده‎اند.

وی با بیان اینکه هر ارگانی از ضم خودش یار کشور می شود افزود: هر سازمانی برای حفظ منافع خودش، حرکت می‎کند.

قادرمرزی با انتقاد از اینکه وزارت نفت،انحصار طلبانه پیش‎روی دارد بیان داشت: چهارمین منبع نفت دومین گاز در دنیا هستیم و سرشار از منابع و نیروهای متخصص و ماهر می‎باشیم ولی شاخص های توسعه در میادین 190کشور منتشر می شود شاخص میادین را کمتر از میانگین نشان می‎دهد.

سخنگوی کمیسیون عمران تاکید کرد: وزارت نفت منافع اقتصادی جامعی را برای خود را در نظر گرفته است و در چارچوب برنامه پنجم و ششم توسعه در حرکت نیست.

قادرمرزی ادامه داد: در شرایط کنونی انتظار می‎رود دولت طرح های میان مدت و کوتاه مدت خروج از رکود را به مجلس ارائه دهد که این کار تا کنون شکل نگرفته است.

وی خاطر نشان کرد: هر دولتی که بر سر کار می‎آید منافع خود را در نظر داشته است و منافع مردمی را از یاد می‎برد.

نماینده مردم قروه در خاتمه اشاره کرد: دولت از بیان واقعیت نرخ ارز، قرار داد نفتی و گازی، تورم ، رکود بیم داشته است لذا دربرخی موارد واقعیت را با دستکاری آماری می‎پوشاند.


ارسال نظرات