خبرهای داغ:
حجت الاسلام مقتدایی گفت:فردی را باید انتخاب کرد انقلابی واقعی باشد و دشمن با شنیدن نامش در دل احساس یاًس و نامیدی کند
کد خبر: ۸۶۳۸۳۷۱
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجه الاسلام هادی مقتدایی ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مانه و سملقان در جمع نمازگزاران،بسیجیان مسجد پنج تن آل عبا با اشاره به انقلاب ها در طول تاریخ گفت:یک موضوع در تمام انقلاب ها وجود دارد و آن مساله نفوذ فتنه گران است.

وی ادامه داد:در اولین انقلاب در تاریخ که متعلق به حضرت موسی (ع) است نیز فردی به نام سامری فتنه ایجاد کرد ودر انقلاب گسترده شوروی نیز ایده همزیستی مسالمت آمیز با غرب که در کنار شعارهای انقلابی قرار گرفت سبب فروپاشی شوروی شد.

مقتدایی افزود:اکنون نیز برخی از روشنفکران شعار" مرگ بر آمریکا" را راهبردی نمی دانند و می گویند ما که با آمریک کاری نداریم و معامله ای نداریم و به نماز و مسلمانی خود مشغولیم و باید این شعار را حذف کنیم.

وی تصریح کرد:یکی از پایه های فروع دین تولی و تبری است که می توان تداوم شعار مرگ بر آمریکا را بر اساس آن اثبات کرد بدین گونه که هر کسی که ولایت را قبول دارد و رهبری را قبول دارد باید از دشمنان آن نیز تبری و دوری جست. و همچنان شعار "مرگ بر آمریکا " را با تمام قدرت و جدیت فریاد زد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در شهرستان ادامه داد: انقلاب ایران تاثیر فرامنطقه ای داشته است و تاثیر آن را می توان در نقاط مختلف دنیا دید.

وی افزود:اقداماتی که آمریکا علیه شوروی مثل محدودیت سازی موشک های بالستیک ،فعالیت های فرهنگی علیه آنان انجام داد و اکنون سعی دارد تا علیه انقلاب ما انجام دهد. و ما باید هوشیار باشیم.

مقتدایی بیان داشت:برخی تصور داشتند که در دوران پسابرجام همه مشکلات حل می شود و در حالی که دشمن حیله گر تحریم ها را به بهانه مثل برنامه موشکی،نقض حقوق بشر و حمایت از سوریه و یمن ادامه می دهندو باید توجه داشت که مشکلات اقتصادی با توجه به اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی و حمایت از تولید حل کرد.

وی ادامه داد:دشمن برای راهبرد اهداف خود به انتخابات چشم دوخته اند و برخی اهداف و آرمان های انقلاب ر فراموش کرده اند و از یاد برده اند که امام و شهدا از ما چه خواسته اند.

مقتدایی گفت:برخی نیز معتقدند که باید با دنیا و آمریکا سازش کرد وتلاش در جهت رضایت مندسازی جبهه غرب و آمریکا دارند و معتقدند که آب و غذای مردم در گرو غرب وآشتی با آنان است در حالی که باید روزی را از خدا طلب کرد.

وی با اشاره به انتخابات گفت:فردی را باید انتخاب کرد که اهل تعبد ،ولایی،انقلابی ،پیرو خط امام و رهبری و نوکر مردم باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه و سملقان خاطرنشان کرد:فردی را باید انتخاب کرد که دشمن با شنیدن نامش در دل احساس یاًس و نامیدی کند.

ایشان در پایان به بازخوانی سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم و ائمه جمعه در مورد انتخابات پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها