خبرهای داغ:
حجت الاسلام محدیان گفت: موضع امام جمعه بی طرفی است چرا که قانون و عقل از جهت موضع پدرانه این را می گوید.
کد خبر: ۸۶۳۸۳۲۵
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، امام جمعه اسفراین با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: دعا بالندگی نماز جمعه و آغاز پویایی تقواست.

حجت الاسلام محمدیان مسئولیت را امانت دانست و افزود: مسئول باید بهترین معروفات و منکران جامعه اسلامی را بشناسد.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی، کارکردها و رویکردهای نامزدها باید نصب العین مردم باشد، اظهار داشت: نگاه به برنامه های نامزدها برای اشتغال جوانان، کشاورزان و دامپروران و علاقه به پشت میز نشینی باید در منظر مردم دیده شود.

وی تصریح کرد: وعده اشتغالزایی به عنوان یک برنامه نامرد خود سرکاری است چرا که هر دولت می آید به دنبال خصوصی سازی و محدودیت دولت است.

وی نماینده را ضروری برای اوضاع بحران، تحریم و بی کاری است، تصریح کرد: کسی که به لبخند دشمن دل می بندد به درد مسئولیت نمی خورد چرا که واداده است.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی 24 بند دارد، افزود: فقط بند 4 سیاست کلی اقتصاد مقاومتی مورد توجه بوده است که سه روزه مشکل ایران خودرو حل می شود.

وی با اشاره به استعدادهای مالی و پول های سرگردان عنوان کرد: میزانی که نامیزان شد نتیجه بی برنامگی برای اقتصاد و تولید در شهرستان است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین با تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار بیان کرد: حضرت زینب الگوی شایسته ای برای جامعه زنان در عرصه های گوناگون است.

وی با اشاره به نقش راهبردی رسالت حضرت زینب(س) در ماندگاری عاشورا گفت: در گفتمان زینب (س)  این است که در مسئله کربلا چیزی جز زیبایی ندیده است که این عین دین داری است.

وی با اشاره به نقش پرستاران در جامعه افزود: یک روز تیمارداری و بیمارداری گذشت سهل از پل صراط و محشوری با ابراهیم خلیل الله را به ارمغان می آورد.

وی با اشاره به گفتمان مقام معظم رهبری در دیدار با نیروهای هوانیرو گفت: اگر ملت ضعیف شود نیاز به جنگ سخت نیست و.تنها راه جلوگیری از وضع وحشتناکی حفظ و حراست از تفکر انقلابی در عمل، رفتار، جهت گرایی، ضوابط و قوانین ضروری است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات با همه اهمیتش مقطعی است، افزود: آنچه باقی می ماند مسائل اصلی کشور در راس مقاوم سازی اقتصاد است.

وی با اشاره به نگاه و رصد لحظه به لحظه دشمن از شکوه راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد: حضور حماسی ملت ایران تمام نقشه ها و توطئه های دشمن را خنثی کرد.

وی با اشاره به خشم اردوغان و ملک سلمان که در توهم آشکار هستند، افزود: در عصبانیت تصمیم گیری کردند که محکوم به شکست خواهد بود.

وی با اشاره به حضور 19 کاندیدا از سلایق و علایق سیاسی گوناگون افزود: موضع امام جمعه بی طرفی است چرا که قانون و عقل از جهت موضع پدرانه این را می گوید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها