سردار جوانی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قوه قضائیه باید در این موضوع ورود کرده و با توهین کنندگان به نیروهای پاسدار برخورد کند.
کد خبر: ۸۶۳۸۲۹۴
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
یدالله جوانی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اقدام روزنامه قانون در اهانت به پاسداران نیروی دریایی اظهار داشت: این توهین، کاری نیست که یک ایرانی بتواند انجام دهد و باید در هویت اهانت کنندگان آن تردید داشت.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: قوه قضائیه باید در این موضوع ورود کرده و با  توهین کنندگان به نیروهای پاسدار برخورد کند.

جوانی گفت: اقدام این روزنامه، توهین به ملت ایران است چراکه پاسداران انقلاب اسلامی به نمایندگی از ملت ایران با متجاوزین به حریم ایران برخورد کردند.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به تجاوز آشکاری که صورت گرفت؛ پاسداران که مدافع حریم ایران هستند و از مرزها و آبهای ایران دفاع می‎کنند به این تجاوز پاسخ مناسب و شایسته‎ای دادند و آنچه که در دستگیری این تفنگداران امریکایی اتفاق افتاد، مطابق با همه مقررات و قوانین بین المللی و صحنه بازداشت و بالابردن دست‎ها در حوزه مسائل دفاعی و امنیتی یک عرف است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه در خاتمه خاطر نشان کرد: اگر کسی این گونه دست به قیاس بزند و پاسداران را با گروهکی مثل داعش بخواهد تشبیه کند؛ از هیچ نوع فهم نظامی و امنیتی برخوردار نیست و باید رابطه این افراد را با امریکاییهایی که در این صحنه متحمل شکست شدند جستجو نمود.
ارسال نظرات