یک استاد دانشگاه در گفت و گو با بسیج:

کمپین تحریم حامیان داعش جهاد فی سبیل الله است

عبدالمجید شیخی گفت: من هم از همه ملت ایران دعوت می کنم که این موضوع را در حد جهاد فی سبیل الله تلقی کنند این نیز مانند شرکت در راهپیمایی 22 بهمن از اعمال صالحه است و مشارکت در تعظیم شعائر الهی به شمار می آید.
کد خبر: ۸۶۳۸۲۸۶
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
عبدالمجید شیخی استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، در خصوص پیوستن مردم به کمپین خود جوش "تحریم سفر به کشورهای حامی داعش" گفت: اگر مردم به این کمپین پیوسته و به این ترتیب به این کشورها واکنش نشان دهند حداقل این دولتی که از همه قافله ها عقب مانده ذره ای تحریک می شود و می فهمد که خواست مردم ایران حفظ عزت نفس ملی آنها است.

این استاد دانشگاه افزود: با این کار مردم به دولت خط می دهند تا به جای اینکه این همه نرمش و تعریف و تمجید از این کشورها داشته باشد مردم باپیوستن به کمپین "تحریم سفر به کشورهای حامی داعش" نشان می دهند که بی تفاوتی در برابر این کارها در شأن نظام جمهوری اسلامی نبوده و با مرام علوی نمی سازد و در خط رهبری نیست و مخالف اقتصاد مقاومتی است.

شیخی اظهار داشت: من هم از همه ملت ایران دعوت می کنم که این موضوع را در حد جهاد فی سبیل الله تلقی کنند این نیز مانند شرکت در راهپیمایی 22 بهمن از اعمال صالحه است و مشارکت در تعظیم شعائر الهی به شمار می آید.

وی در خاتمه گفت: پیوستن به این کمپین ثواب زیادی را نصیب همگان می کند و همه را تشویق می کنیم که به این کمپین بپیوندند این واکنش مردمی باعث می شود که چنین کشورهایی در رفتارشان با ولت ایران تجدید نظر کنند.

ارسال نظرات