خبرهای داغ:
امام جمعه آشخانه گفت:ایران تنها کشوری است که توانست اشک آمریکا را درآورد.پاسداران این ملت توانستند با به اسارت بردن ملوانان آمریکا اشک آنان را دربیاورند.
کد خبر: ۸۶۳۸۲۸۰
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین احمدزاده امام جمعه آشخانه در سخنرانی 22 بهمن گفت:تمام هدف های مادی و معنوی پیامبران خارج کردن مردم از ظلمات جهل به سوی دانش و دانایی است.

وی ادامه داد: قرآن می گوید ملت آزاده باید همیشه در نور زندگی کند.

احمدزاده تاکید کرد:در زمان شاه خائن ،او تلاش می کرد تا ما را به ظلمت و فساد ببرد و بگذارد تا در همان فضای مسموم زندگی کنیم.

وی ادامه داد:امروز ما در سایه وحدت و ولایت فقیه در سالی که به نام همدلی دولت و ملت نامگذاری شده است می توانیم با همدلی و هم زبانی توفیقات زیادی به دست بیاوریم.

امام جمعه آشخانه بیان داشت:استکبار سعی می کند برای ما مزاحمت ایجاد کند ولی به شکر خدا با هدایت های رهبری و تلاش تیم مذاکره کننده مسئله هسته ای کشور حل شد.

وی ادامه داد: باید مراقب پسابرجام باشیم. مبادا بازارهای ما پر شود با کالاهای خارجی .اگر مبادله ای هست  باید تکنولوژی آن را هم به ما بدهند.

احمدزاده ابراز کرد:ایران تنها کشوری است که توانست اشک آمریکا را درآورد.پاسداران این ملت توانستند با به اسارت بردن ملوانان آمریکا اشک آنان را دربیاورند.

امام جمعه آشخانه گفت: 22 بهمن امسال علاوه بر شهرهای کشور در 4 هزار نقطه روستایی هم راهپیمایی برگزار شده است که سرمای زمستان را با گرمی حضورشان تبدیل به بهار کردند.

وی با اشاره به توطئه های آمریکا تصریح کرد:رهبری فرمودند شرکت در راهپیمایی بیعت با اما م (ره) است و بیعت با امام (ره)،بیعت با پیامبر (ص) است .پس ما امروز با پیامبر بیعت کردیم.

احمدزاده ابراز کرد:ملت ما دو انتخابات مهم پیش رو دارند. اهمیت خبرگان رهبری بسیار بالاست.

وی ادامه داد:شاهدرهبری قدرتمندانه مقام معظم رهبری هستیم.داشتن این رهبر فرزانه را باید مرهون  انتخاب درست و آگاهانه مجلس خبرگا رهبری بدانیم.

احمدزاده اظهارکرد:باید نماینده ای به مجلس شورای اسلامی بفرستیم که پای آرمان های انقلاب بایستید و درگیر مسائل قومی و جناحی نشود.

امام جمعه آشخانه در پایان خاطرنشان کرد:باید نماینده ای را انتخاب کنیم که بدنبال منافع ملت باشدو از آرمان های امام (ره) و رهبری دفاع کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها