خبرهای داغ:
سرگرد بیدکی فرمانده ناحیه مانه و سملقان:باحضور در راهپیمایی22 بهمن با عزم راسخ از دستاوردها انقلاب اسلامی دفاع و با تحمل سختی ها از اهداف الهی خود دست بر نمی داریم.
کد خبر: ۸۶۳۸۲۷۶
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر به همت حوزه بسیج ادارات شهید تندگویان پایگاه شهید سردار محمد زاده مخابرات شهرستان مانه و سملقان با حضور فرمانده ناحیه و فرماندهان پایگاه بسیج ادارات شهرستان در محل اداره مخابرات افتتاح شد.

ابتدا برنامه با تلاوت قرآن  آغاز در ادامه مهندس علی اکبری رییس مخابرات شهرستان ضمن عرض تبریک ایام الله  دهه مبارک فجر سخنانی را ایراد نمود.

در ادامه سرگرد بیدگی فرمانده ناحیه مانه و سملقان با اشاره به حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن گفت: شرکت باشکوه  در راهپیمایی 22 بهمن  به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران می انجامد.

سرگرد بیدکی تصریح کرد: ملت ایران در دفاع از دستاوردهای نظام اسلامی عزم راسخ دارد و با حضور در راهپیمایی 22 بهمن به جهانیان، بخصوص کشورهای سلطه‌گر نشان خواهد داد که توطئه‌ها و تحریم‌ها دراین مردم اثر گذار نیست و مردم ایران سختی‌ها را تحمل می‌کنند اما از اهداف الهی خود دست بر نمی دارند.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات  بیان داشت همه باید بیایند در انتخابات شرکت کنند؛ چرا که موجب می شود که نظام جمهوری اسلامی تقویت شود، پایداری آن و ماندگاری آن تأمین شود.

وی در پایان افزود: ما باید در انتخاب فرد باید دقت داشته باشیم و طبق فرمایشات حضرت آقا فرد را انتخاب کنیم که روحیه انقلابی داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها