کارشناس مسایل سیاسی:

امروز ایران به برکت خون شهدا از قدرت منطقه ای به قدرت جهانی تبدیل شده است

حیدری گفت: این انقلاب اثر خود را گذاشته علی رغم همه مشکلات اقتصادی و فراز و نشیبها و امروز ایران به برکت خون شهدا از قدرت منطقه ای به یک قدرت جهانی تبدیل شده است و همه سلاحها و تجهیزات دفاعی در کشور وجود دارد.
کد خبر: ۸۶۳۸۲۶۴
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: مراسم گرامی داشت یاد و خاطره امام و شهدای انقلاب و بزرگداشت یوم الله 22 بهمن در گلزار شهدای روستای احمد آباد ملاباشی برگزار

در این مراسم که با اجرای گروه موزیک سپاه الغدیر آغاز شد تقی حیدری کارشناس مسایل سیاسی و یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس به سخنرانی پرداخت.

وی گفت: ما همه اینجا جمع شدیم تا یاد و خاطره امام و شهدای انقلاب را گرامی بداریم.

وی تصریح کرد: این انقلاب یک زمین خشک بود که توسط امام زنده شد و نهال آن با خون شهدای آن آبیاری شد.

وی افزود: این انقلاب در حال جهانی شدن است و جهانی خواهد شد و ادامه داد: این انقلاب سه ستون داشت 1- مکتب پویا که نمونه آن نهضت سید الشهدا است 2-امام (ره) 3 - مردم همیشه در صحنه

حیدری ادامه داد: این انقلاب اثر خود را گذاشته علی رغم همه مشکلات اقتصادی و فراز و نشیبها و امروز ایران به برکت خون شهدا از قدرت منطقه ای به یک قدرت جهانی تبدیل شده است و همه سلاحها و تجهیزات دفاعی در کشور وجود دارد.

وی در پایان به بحث انتخابات پیش رو اشاره کرد و برضرورت و اهمیت حضور گستر ده مردم در انتخابات تاکید کرد.

یاد آوری میشود در این مراسم گروه سرود دبستان حمزه احمد اباد ملاباشی شعرهای انقلاب را سرودند و از خانواده شهیدان صدیقی تجلیل به عمل آمد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار