حضور پای صندوق‌های رای تداوم انقلاب ما را بیمه می‌کند و برای ما امید می‌آفریند و دشمنان را ناامید می‌سازد، این ملت با همه مشکلات 22 بهمن پر شورتر از گذشته آمدند،
کد خبر: ۸۶۳۸۱۷۸
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۳



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه رای به خبرگان رای به ولایت فقیه است، گفت: ولایت فقیه پشتوانه عاشورایی و فاطمی دارد.


 آیت‌الله نورالله طبرسی  در دیدار مردمی با مردم شهر رویان در مسجد جامع این شهر، با اشاره به اینکه رویان با داشتن ریشه تاریخی علوی، از تاریخ شیعی و انقلاب‌ها به‌ویژه انقلاب اسلامی آگاه است، اظهار کرد: انقلاب‌های زیادی در دنیا اتفاق افتاد، اما انقلاب اسلامی که به رهبری امام (ره) در ایران پایه‌گذاری و به ثمر رسید اکنون با رهبری مقام عظمای ولایت ادامه دارد.

وی افزود: در حالی که رژیم رسانه‌های مهم در اختیار داشت، اما امام راحل تنها رسانه‌اش منبر و عاشورا بود که توانست در آن خفقان پهلوی بر قدرت رسانه‌ای دیداری، شنیداری، مطبوعات و ... غلبه کند و منجر به پیروزی انقلاب شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب منطق و گفت‌وگو است، تصریح کرد: این انقلاب با محوریت دین و ولایت فقیه پایه‌گذاری شد، ریشه کرد، گسترش و تداوم یافت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان ما می‌خواهند جوانان ما را از دین و ولایت جدا کنند، اما با همه تبلیغات رسانه‌ای، جوانان ما وقتی محرم می‌شود سر از مسجد و خیمه امام حسین (ع) سر در می‌آورند و دشمن از این حرکت جوانان ما نیز مات و مبهوت است.

وی زیارت عاشورا را شعار شیعه در مبارزه با کفر و الحاد دانست و افزود: این زمان، بنی‌امیه وجود ندارد اما راه بنی‌امیه توسط صهیونیست و اسلام آمریکایی ادامه دارد و تا این راه وجود دارد، مبارزه است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه بیداری اسلامی به دلیل نداشتن ولی فقیه و رهبری واحد نتوانست به خوبی موفق شود، ادامه داد: ولایت فقیه پشتوانه عاشورایی و فاطمی دارد و توانست انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی و اقتدار کنونی برساند.

امام جمعه ساری با اشاره به انتخابات در پیش رو، تصریح کرد: آزمون بزرگی در پیش داریم، 37 سال انقلاب با 22 بهمن‌ها و روز قدس‌ها با صلابت گذشت، ملت ایران هر سال سربلندتر از آزمون عبور کرد و انتخابات در پیش رو هم آزمونی است که انقلاب اسلامی در مقابل تهدیدات دشمنان تضمین می‌کند.

طبرسی رای به خبرگان را رای به ولایت فقیه دانست و گفت: حضور پای صندوق‌های رای تداوم انقلاب ما را بیمه می‌کند و برای ما امید می‌آفریند و دشمنان را ناامید می‌سازد، این ملت با همه مشکلات 22 بهمن پر شورتر از گذشته آمدند، در هفتم اسفند هم با حضور حماسی دشمنان را انگشت به دهن می‌کنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها