سردار فضلی:

عمل به قرآن سرلوحه رزمندگان اسلام در انقلاب و دفاع مقدس بود

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان داشت: عمل به قرآن و احکام الهی سرلوحه رزمندگان اسلام در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بود و همین سبب پیروزی آنان علیه دشمن شد.
کد خبر: ۸۶۳۸۱۲۳
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹
سردار علی فضلی امشب در اختتامیه بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج کشور در تالار همایش های آستان قدس رضوی با اشاره به فرموده امام راحل در توصیف امت و انقلاب اسلامی که بر سه اصل قرآن، عترت و مردم استوار است، اظهار داشت: مردمی که این انقلاب اسلامی را با رهبری امام راحل تحقق بخشیدند از مردم دوران صدر اسلام در دفاع از دین خدا بهتر عمل کردند.

وی با اشاره به عنوان این دوره از مسابقات که مزین به نام شهدای مدافع حرم شده است ، از چنین ابتکاری تشکر و قدردانی کرد.

فضلی ابراز داشت: عمل به قرآن و احکام الهی سرلوحه رزمندگان اسلام در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بود و همین سبب پیروزی آنان علیه دشمن شد.

وی در بخش دیگر سخنان خود به ویژگی های شهید عباس بابایی اشاره کرد و افزود: شهید بابایی با جمله امام (ره) که " فرمودند عزیزان من، هر شب به دشمن هجمه کنید و خواب را از چشم دشمن بگیرید" عشق بازی کرد. عباس بابائی در پشتیبانی از رزمندگان لحظه‌ ای غفلت نمی‌کرد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور سفر راهیان نور را کانون انسان سازی عنوان کرد و افزود: شهید بابایی در زمان حیات خود به این موضوع اشاره کرد که پس از این جنگ تحمیلی جمعیت کثیری از مردم به کربلای ایران سفر می‌کنند و ایشان در حقیقت با این گفته خود حج بصیرتی را بنیان نهاد.

گفتنی است در پایان مراسم از برگزیدگان در این دوره از مسابقات در رشته‌های مختلف تقدیر شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها