"همایش مودت و انس بازنشستگان سپاه روح‌الله استان مرکزی برگزار شد"
رئیس کانون بازنشستگان سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: بازنشستگان سپاه یکی از بزرگ‌ترین ذخایر انقلاب اسلامی هستند به طوری که سپاه نیاز به حضور و تجربه بازنشستگان پاسدار دارد.
کد خبر: ۸۶۳۸۱۱۹
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، ارسلان سعادتی در همایش انس و مودت بازنشستگان سپاه روح‌الله استان مرکزی که در مجتمع آفتاب اراک برگزار شد با اشاره به اقدامات و خدمات ارائه شده ویژه بازنشستگان سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: صدور بیمه تکمیلی، صدور کارت یکسان سازی، سرکشی از خانواده‌های بازنشستگان، سفرهای زیارتی و سیاحتی و ارائه تسهیلات بخشی از خدماتی هستند که بازنشستگان تحت پوشش از آن بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: طرح انس و مودت بازنشستگان سپاه سالانه در دو مرحله اجرایی می‌شود که یک مرحله این طرح مختص بازنشستگان بوده که در اردوهای تفریحی حضور پیدا کرده و زمانی را با یکدیگر به فعالیت‌های تفریحی، ورزشی و مفرح در فضایی سالم و شاد می‌پردازند.

رئیس کانون بازنشستگان سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: تلاش برای خدمت به بازنشستگان و کمک در رفع مشکلات آنها تلاشی مقدس و دارای ثواب بوده از این‌رو همه تلاش خود را در راستای رفع مشکلات و رسیدگی به امورات بازنشستگان به کار گرفته و تا جایی که امکانات، بودجه و قوانین اجازه می‏دهند در خدمت‏رسانی به بازنشستگان عزیز تلاش می‏کنیم و این تلاش را مقدس و دارای اجر معنوی می‏دانیم.

سعادتی با اشاره به برگزاری همایش انس و مودت بازنشستگان گفت: مرحله دوم این طرح بازنشستگان به همراه خانواده در این مراسم حضور داشته که ساعاتی را کنار یکدیگر سپری می‌کنند و تلاش می‌کنیم نسبت به تجلیل و تکریم این عزیزان اقدامات لازم را داشته باشیم.

وی افزود: از آنجا که به بحث ورزش در سنین بالا نیز توجه می‌شود اعضا کانون بازنشستگان سپاه روح‌الله استان مرکزی در رشته والیبال، فوتسال و تیراندازی فعلیت دارند که خوشبختانه امسال تیم تیراندازی کانون توانست در لیگ مسابقات ورزشی ویژه نیروهای مسلح در رشته تیراندازی رتبه سوم را کسب کردیم که از سه نفر از این ورشکاران تجلیل شد.

رئیس کانون بازنشستگان سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزش‌های معنوی آن محدود به یک زمان و شرایط خاص نیست بلکه در هر زمان با توجه به شرایط کشور شیوه‌های پاسداری و حراست از آن مسئولیتی است که متوجه همگان به ویژه پیشکسوتان جهاد و شهادت خواهد بود.

سعادتی با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی(ره) گفت: حضرت امام(ره) فرمودند "نگذارید انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان نیافتند" به همین منظور معاونت امور بازنشستگان و کانون سپاه استان برای حفظ روحیه در صحنه بودن و بالا بردن کرامت و منزلت بازنشستگان و ارتقا امید به زندگی، دومین مرحله از این مراسم حماسی در شهرستان اراک با حضور حداکثری بازنشستگان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات