علی اشرف خانلری
خبرگزاری بسیج: معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در نخستین همایش تجلیل از خیرین بهزیستی حضور خیرین را ناشی از عشق و ارادت آنها به امر خیر دانست و گفت: بسیاری از خیرین در گمنامی فقط برای رضای خداوند به نیازمندان کمک و یاری می رسانند.
کد خبر: ۸۶۳۸۱۱۷
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ هدایت الله جمالی پور با اشاره به اینکه خیلی از افراد دارای سرمایه و ثروت هنگفتی هستند، اظهار داشت: اما این افراد به رغم توانایی بالای مالی قدرت صرف اموال خود را در زمینه های خیر و کمک به مسمندان را ندارند و این سعادتی است که نصیب افراد خیر می شود.

وی افزود: خیرین را خداوند انتخاب کرده است و در دل آنها ایمانی محکم قرار داده که از مادیات و اموال خود بگذرند و ثروت خود را در راه کمک به نیازمندان خرج کنند.

جمالی پور با اشاره به اینکه کارکنان و پرسنل سازمان بهزیستی نسبت به سازمان های دیگر حقوق پایین تری دریافت می کنند، خاطرنشان کرد: عشق به خدمت به همنوعان عامل ماندگاری آنها در مراکز پرستاری و مراقبت از مددجویان و بیماران در سازمان بهزیستی است و این محیط، به رغم سختی ها و مشقاتی که دارد، برای آنها آرامش می آورد و کار کردن در این محیط یک سعادت و توفیقی هست که نصیب آنها شده است.

 

ارسال نظرات