علی اشرف خانلری
خبرگزاری بسیج: معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با بیان این‌که نرخ مشارکت روستایی‌ها در انتخابات 90 درصد است، به تشریح اقدامات دولت یازدهم در حوزه روستایی پرداخت و گفت: 7 هزار 100 روستای کشور تا پایان سال آینده به شبکه آب شرب وصل می‌شود.
کد خبر: ۸۶۳۸۱۱۶
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، با اشاره به محرومیت‌های مناطق جنوبی پایتخت در روزگار گذشته اظهار داشت: بخش عمده‌ای از مشکلات جنوب پایتخت به برکت انقلاب اسلامی ایران مرتفع شده است و امیدواریم در آینده نیز با تلاش و کوشش مسئولان شاهد اقداماتی شایسته و در خور شان مردم شهید پرور و همیشه در صحنه این منطقه باشیم.

وی در آئین بهره برداری از مدرسه خیرساز امام رضا(ع) در محله 13 آبان شهرستان ری، آموزش و پرورش را یک دستگاه و نهاد تولیدی دانست و گفت: آموزش و پرورش یک دستگاه و نهاد تولید کننده است نه مصرف کننده، امروز بیشترین سرمایه‌های کشور که سرمایه نیروی انسانی است در این نهاد پرورش می‌یابد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با بیان این‌که سرمایه انسانی است که سبب توسعه کشور می‌شود، افزود: کشورها با حضور نیروهای توانمند، خوش فکر، خوش ذوق و تلاشگر پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری به سرعت طی خواهند کرد.

 

ارسال نظرات