رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی 700 کارگاه تولیدی اقتصاد مقاومتی در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۸۰۹۷
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸

رضا رنجبر اظهار کرد: بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی آمادگی همکاری با تمام دستگاه‌های استان را دارد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات سپاه فتح استان در اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی گفت: در سال جاری 130 میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های اقتصاد مقاومتی شامل پرورش مرغ بومی، پرورش قارچ خوراکی، گیاهان دارویی، صنایع تبدیلی، پرورش زنبور عسل و ... اختصاص داده که در همین راستا 700 کارگاه تولیدی راه‌اندازی و یک‌هزار و 600 نفر مشغول به کار شدند.

وی با بیان اینکه سال گذشته 640 کارگاه تولیدی اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی شد، افزود: با راه‌اندازی این کارگاه‌ها زمینه اشتغال 3 هزار نفر فراهم شد.

این مسئول اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 600 طرح اقتصاد مقاومتی در استان اجرا شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سپاه برای اجرایی شدن برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در سال آینده برنامه‌ریزی‌هایی کرده که تا پایان سال 95 یک‌هزار و 800 طرح با ظرفیت اشتغالزائی بیش از 2 هزار نفر در استان اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تعداد مزارع پرورش مرغ بومی در استان 480 مرکز است که تا پایان سال جاری نیز 103 مرکز جدید پرورش مرغ بومی ایجاد می‌شود.

ارسال نظرات