خبرهای داغ:
گردهمایی دانش آموزان ممتاز و نخبه نوار مرزی مناطق سیلوانا و صومای برادوست شهرستان ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۸۰۷۴
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عابدین خرم فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی در گردهمایی دانش آموزان ممتاز و نخبه نوار مرزی مناطق سیلوانا و صومای برادوست شهرستان ارومیه گفت: دشمنان به دنبال گسترش طرح های قومیت گرایی هستند ما باید با بینش اسلامی و انقلابی خود این اندیشه ها را پس بزنیم و قبول نکینم.

سردار خرم ادامه داد: این دشمن، دشمنی است که می خواهد همه ملت های مسلمان را در جغرافیای اسلامی به جان هم بیندازد و با حیله گری بیاید و میانجیگری کند.

وی اظهار کرد: دانش اموزان باید با بصیرت بوده و نسبت به حرکت های دشمن حساس باشند.

سردار خرم افزود: آنها طوری برنامه ریزی کرده اند که جوان سنی بر علیه جوان شیعه، جوان سنی بر علیه سنی بوده و از طرفی هم به دنبال رویارویی قومیت های منطقه هستند و باید هوشیار بود و نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرد.

وی درباره توطئه های دشمنان انقلاب و اسلام برای تسلط بر کشورهای منطقه اظهارکرد: دشمنان اسلام وقتی می خواهند در کشورهای اسلامی به آمال و اهداف خود دست پیدا کنند در مرحله اول مسوولین و سران آن کشور را سرتا پا غربی می کنند به گونه ای که اکثر سردمداران کشورهای اسلامی از این گونه افراد هستند.

سردار خرم اضافه کرد: دشمنی دشمنان با انقلاب اسلامی و اسلام از روش های مختلف ثابت شده و از جمله این راه ها تفرقه افکنی بوده که در سایه بیداری امام (ره) و رهبر معظم انقلاب ملت ایران مانند سدی در برابر آنها ایستادگی کرده اند.

سردار خرم گفت: وحدت ملت ایران برای نبرد با استکبار و دشمنان وحدتی تصنعی نبوده و وحدتی مبتنی بر آموزه های دین مبین اسلام و نشات گرفته از قرآن کریم است.

وی ادامه داد: دانش آموزان باید انقلاب اسلامی را بشناسند و ذهن و استعداد خدادادی خود را پرورش بدهند.

گردهمایی دانش آموزان ممتاز و نخبه ی نوار مرزی دبیرستان های مناطق سیلوانا و صومای برادوست شهرستان ارومیه مسوولین و دانش آموزان نخبه منطقه صومای برادوست و سیلوانا در سالن شهدای زیوه با مشارکت آموزش و پرورش و سپاه برگزار شد.

بیش از 200 نفر از دانش آموزان دختر و پسر دبیرستان های مناطق سیلوانا و صومای برادوست در این گردهمایی شرکت داشتند.

ارسال نظرات