مسئول بسیج فرهنگیان کشور گفت: دشمن به دنبال پیاده کردن سناریوی نفوذ و دوقطبی سازی در جامعه امروز در انتخابات بوده و برای این کار نیز برنامه ریزی کرده است.
کد خبر: ۸۶۳۸۰۶۵
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، شعبانعلی رمضانیان در همایش نهضت روشنگری فرهنگیان میاندوآب در تالار امام خمینی(ره) میاندوآب با اشاره به پیشرفت های ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی در بسیاری از زمینه ها حرف نخست را در دنیا می زند.

مسئول بسیج فرهنگیان کشور با بیان اینکه امروز دشمن با انواع روش ها می خواهد با نظام اسلامی مقابله کند، افزود: قدرت، توانایی و وجود رهبری در ایران سبب شکست همه توطئه های دشمنان شده است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد بدبینی به نظام، دنیاگرایی، انحراف از خط امام و ولایت از جمله اهداف دشمنان است، گفت: آنها به این نتیجه رسیده اند که برای رسیدن به اهداف خود در ایران باید مانعی به نام رهبری را بردارد.

رمضانیان به موضوع انتخابات و نفوذ اشاره ای داشته و تصریح کرد: دشمن به دنبال پیاده کردن سناریوی نفوذ در انتخابات بوده و برای این کار نیز برنامه ریزی کرده است.

مسئول بسیج فرهنگیان کشور با تاکید بر اینکه برای حفظ اسلام باید ولایت را حفظ کرده و برای مقابله با توطئه دشمن باید افراد ولایی را به مجلس فرستاد، اظهار کرد:منتخب مردم باید کسب باشد که ولایتمدار و انقلابی بوده و ولایی بودن خود را نیز در عمل اثبات کند.

وی با بیان اینکه کسانی که مردم را رعیت می دانند، اصلح نبوده و دارای شرایط نمایندگی مردم نیستند، افزود: مردم و محرومان و مستضعفان، اصول، اهداف و صاحبان انقلاب هستند و باید از اصول انقلاب دفاع کرده و نباید کسانی را به مجلس بفرستیم که اصول را زیر پا بگذارند.

رمضانیان با تاکید بر اینکه منتخب مردم باید ساده زیست باشد، گفت: کسی که غرق در تجملات باشد، نمی تواند درد مردم را دوا کند.

مسئول بسیج فرهنگیان کشور، ایستادگی در مقابل دشمن و نهراسیدن از آنها، در خط ولایت و رهبری بودن، خدا ترسی و مردم مداری از جمله شاخصه های اصلی یک کاندیدای اصلح است، تصریح کرد: باید قدرت تشخیص مصادیق را داشته باشیم و افراد شایسته را به مجلس بفرستیم.

وی تصمیم گیری بر اساس سابقه افراد، توجه به معرفین و افکار و عقاید آنها را از راه های شناخت کاندیدای اصلح عنوان کرد و افزود: می توان با مطالعه در گذشته و سوابق افراد و بررسی شعارهای وی، به میزان توانایی وی پی برد.

رمضانیان خیرخواهی و صداقت را از دیگر شاخصه های نماینده اصلح عنوان کرده و گفت: در سوابق برخی از افراد مشخص است که آیا وی توانسته راه چاره برای مشکلات مردم باز کند یا خیر و این موضوع می تواند ملاکی برای انتخاب صحیح باشد.

مسئول بسیج فرهنگیان کشور در ادامه به اهداف دشمنان برای مقابله با نظام اسلامی اشاره و اظهار کرد: دشمن در پی دوقطبی سازی در جامعه امروز ایران اسلامی است.

وی افزود: دشمن برای دوقطبی سازی در جامعه به تحریف خط امام روی آورده است و می خواهد از این طریق اهداف خود را پیاده کند.

رمضانیان با تاکید بر حضور و مشارکت گسترده در انتخابات، بر لزوم هوشمندی و هوشیاری در مقابل توطئه های دشمنان تاکید کرد.

ارسال نظرات