خبرهای داغ:
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کبودراهنگ خبر داد
مدیر امور آب و فاضلاب کبودراهنگ گفت: 72 درصد از مشترکین آب شرب کبودراهنگ به تعداد 5 هزار و 678 مشترک زیر پوشش خدمات دفع فاضلاب قرار دارد.
کد خبر: ۸۶۳۸۰۳۲
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱

امین شیخی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در کبودراهنگ مجموع مشترکین آب شهرستان را بیش از 10 هزار مشترک عنوان کرد و افزود: سرانه مصرف آب مشترکین شهرستان کبودراهنگ در شبانه روز 200 لیتر است که بالاتر از حد استاندار بوده و باید به 150 لیتر کاهش یابد.

وی ابراز داشت: 72 درصد از مشترکین آب شرب کبودراهنگ به تعداد 5 هزار و 678 مشترک زیر پوشش خدمات دفع فاضلاب قرار دارد.

مدیر امور آب و فاضلاب کبودراهنگ با اشاره به اصلاح و ترمیم 1.5 کیلومتر از شبکه‌های توزیع و 120 فقره انشعاب فرسوده مشترکیین در سطح شهرستان گفت: طی سال جاری بیش از 175 دستگاه کنتور در راستای بهینه‌سازی مصرف در سطح شهرستان تعویض شده است.

وی با اشاره به بالابودن شاخص‌های کیفی آب شهرستان که اصلی ترین دغدغه این امور در سطح شهرستان است، تصریح کرد: برای تامین کیفیت و بهداشت آب، بیش از 4 هزار و500 مورد کلرسنجی در راستای گندزدایی آب شرب براساس استانداردهای مشخص، انجام شده است.

شیخی‌زاده با اشاره به رکورد به وجود آمده در سال جاری گفت: در زمینه ساخت و ساز مسکن بیش از 200 فقره انشعاب آب به متقاضیان شهرستان واگذار شده است.

وی مانده بدهی مشترکین آب و فاضلاب را بیش از 7 میلیارد و 700 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: از این مقدار بیش از یک میلیارد و 900 میلیون ريال مربوط به قبوض آب بهاء و پنج میلیارد و هشت میلیون ريال آن مربوط به حقوق انشعابات معوقه آب و فاضلاب است.

مدیر امور آب و فاضلاب کبودراهنگ خاطرنشان کرد: در صورت پرداخت بدهی توسط مشترکین بدهکار، کیفیت خدمات دهی بطور قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات