خبرگزاری بسیج: معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداري منطقه 20 از توزیع 190هزار و 621 قبض عوارض نوسازی و پسماند در این منطقه جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۷۹۸۸
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ شهلا زارعی با اعلام اين خبر گفت: قبوض عوارض پايدار شامل عوارض نوسازي، کسب و پيشه، بهاي خدمات مديريت پسماند وعوارض تابلوهاي اصناف به همراه بروشورهاي اطلاع رساني با همكاري اداره پست و نظارت نماینده فنی اداره کل تشخیص وصول درآمد شهرداری تهران و كارشناسان اداره درآمد بين شهروندان اين منطقه توزيع شد.

 زارعی در خصوص نحوه پرداخت قبوض گفت: موديان مي توانند قبوض خود را به صورت غير حضوري با استفاده از  شناسه قبض و شناسه پرداخت مندرج در قبوض و از طريق اينترنت بانک، همراه بانک، تلفنبانک، سامانه تلفني 137 و کليه درگاه هاي اينترنتي بانکهاي عضو شبکه شتاب پرداخت کنند.

وی ادامه داد: شهرونداني که قبوض خود را از طريق بخش پرداخت الکترونيک عوارض پرتال اينترنتي شهرداري تهران به نشاني www.tehran.ir پرداخت کنند، در قرعه کشي جوايز خوش حسابی شرکت خواهند کرد.

زارعی تصریح کرد: مهلت پرداخت قبوض به منظور شرکت در قرعه کشي جوايز خوش حسابي تا پايان اسفند ماه سال جاري پیش بینی شده و در صورت پرداخت به موقع، از تخفیف 10درصدی خوش حسابی و جلوگیری از 9 درصد زیان دیرکرد استفاده خواهند کرد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری منطقه 20 افزود: در راستاي تکريم ارباب رجوع ؛ستاد پاسخگویی به مودیان در اداره درآمد منطقه20 مستقر است و شهروندان می توانند جهت رفع اشکالات احتمالی در فیش های انبوه عوارض نوسازی؛ مشاغل و پسماند و طرح سئوال و ابهامات به این  اداره مراجعه کنند؛ همچنین سامانه تلفني 137 و 1888به منظور ارائه درخواستها و نظرات شهروندان آماده پاسخگويي است.

 

    

 

ارسال نظرات