خبرگزاری بسیج: سومین جشنواره ورزشی معتادان بهبودیافته با حضور رئیس اداره بهزیستی، رئیس اداره ورزش و جوانان، معاونت امور توسعه وپیشگیری، کارشناسان ادارات بهزیستی و اداره ورزش وامور جوانان شهرستان و جمعی از ورزشکاران و معتادان بهبودیافته در محل سالن شهداء مراء دماوند، برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۷۹۵۲
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ محمود حسین آبادی رئیس بهزیستی دماوند گفت: آموزش، ایجاد اشتغال، ارتقاء دانش و کیفیت زندگی بهبود یافتگان در تداوم سلامت آنان موثر است.

حسین آبادی گفت: سلامتی یکی از مهم‌ترین و بزرگترین نعمت و سرمایه خداوند متعال برای انسان بوده که قابل قیاس با هیچ ثروتی نیست و جای نشاط و خرسندی است که بیماران بهبود یافته در مسیر درست زندگی خود قرار گرفتند.

وی هدف از اجرای این گونه برنامه های ورزشی را ایجاد انگیزه در ترک و وابستگی به مواد مخدر و تقویت و تربیت روحیه بیماران بهبود یافته اعلام کرد؛ همچنین آموزش، ایجاد اشتغال، ارتقاء دانش و کیفیت زندگی بهبود یافتگان در تداوم سلامت آنان را موثر دانست.

گفتنی است: این جشنواره به همت دهیاری و شورای اسلامی روستای مراء و مرکز اقامتی میان‌ مدت و با حمایت اداره بهزیستی در رشته‌های فوتسال، طناب‌کشی، پینگ‌پنگ، فوتبال‌دستی و دارت برای معتادان بهبودیافته شهرستان دماوند برگزار شد؛   در پایان تیم منتخب به اردوی زیارت مشهد مقدس اعزام، به نفرات برتر کاپ قهرمانی و با اخلاق‌ترین تیم ورزشی نیز کاپ اخلاق اهدا شد.

 

ارسال نظرات