کارشناس مسائل اقتصادی گفت: دولت با اقدامات خود سرانه ناشی از گمانه زنی های کابینه فکری و اقتصادی درصدد تقویت ثروتمندان جامعه شده است.
کد خبر: ۸۶۳۷۹۴۵
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶

جلیل یونسی اقتصاددان و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: اقتصاد مردم در تغییرات دولت ها با نوسانات متعددی روبرو می‎شود و همین سبب نارضایتی مردم را فراهم می‎آورد که آسیب زننده به ساختار اقتصادی نظام است لذا در شرایط کنونی اقتصاد عامل گزنده از سوی دشمنان است.

وی با بیان اینکه دولت در جهت قشر سرمایه‎دار گام برمی‎دارد افزود: بسیاری از مردم در شرایط نامناسب اقتصادی به سر می برند و دولت در طی سفرهای اخیر خود قرارداد بین المللی با پژو و هواپیمای ایبرباس را در نظر گرفته است  و مبین این واقعیت است که دولت درصدد هموار سازی مسیر تردد سرمایه داران است و توده های مردم که از فشار اقتصادی وارده آسیب فراوان می بینند جایگاهی نداشته‎اند.

وی با انتقاد از عملکرد اقتصادی دولت اشاره کرد: دولت با اقدامات خود سرانه ناشی از گمانه زنی های کابینه فکری و اقتصادی درصدد تقویت  ثروتمندان جامعه شده است.

یونسی خاطر نشان کرد: افراد خاص با  هواپیماهای ایرباس می توانند غاره پیمایی نمایند و نیازهای اساسی قشر عظیم مردم در سفرها و قراردادها ی دولت دیده نمی شوند.

وی در خاتمه افزود: دولت قبل از اینکه اقدام خاص با کشورهای خارجی انجام دهد باید در سطح جامعه منتشر نماید تا مردم نیز بتوانند در این راستا نظرات و نیازهای واقعی خود را به دولت بیان دارند و دولت در برآورده نمودن نیازهای اساسی مردم کوتاهی نداشته باشد.

ارسال نظرات