دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی در گفتگو با «بسیج»:
مجتبی رئیسی بیان کرد: آقای روحانی باید ابعاد این برجام 2 را مشخص کند که با چه کسانی می‎خواهد وارد معامله شود؟ چه خطوط قرمزی را زیر پا بگذارد؟ و با چه هدفی می‎خواهد این کار را انجام دهد؟ و چه امتیازاتی می خواهد بدهد و چه امتیازاتی می‎خواهد بگیرد؟ وآغاز این برجام در حوزه داخلی به چه معناست؟ آیا منظور رئیس جمهور، رفع حصر سران فتنه است؟
کد خبر: ۸۶۳۷۹۳۴
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
مجتبی رئیسی دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج  با اشاره به اظهارات رئیس جمهور مبنی بر ضرورت آغاز برجام 2 اظهار داشت: آقای روحانی باید ابعاد برجام 2 را مشخص کند و بگوید که با چه کسانی می‎خواهد وارد معامله شود؟ می خواهد چه خطوط قرمزی را زیر پا بگذارد؟ با چه هدفی قصد انجام این کار را انجام دهد؟ و چه امتیازاتی به طرف مقابل خواهد داد و چه امتیازاتی می‎خواهد بگیرد؟ آغاز این برجام در حوزه داخلی به چه معناست؟ آیا منظور رئیس جمهور، رفع حصر سران فتنه است؟

رئیسی بیان کرد: دولت به دنبال این است که طیف تندرو اصلاح طلب و رادیکال آنها را فعال کنند و از قبل فعالیت آنها بتواند خود را به عنوان یک عنصر اعتدالی معرفی کند واگر تندرویی وجود نداشته باشد طبیعتا اعتدالی هم وجود نخواهد داشت.

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: این احساس وجود دارد که دولت به شدت درصدد است تا از یک جریانی برای ورود به مجلس حمایت کند تا مجلس، دولت ساخته‎ای به وجود بیاورد که چنین مجلسی طبیعتا مجلس مطلوبی نخواهد بود و مطالبات مردم را پیگیری نخواهد کرد.

رئیسی در خاتمه خاطرنشان کرد: مجلس باید براساس آن شاخص‎هایی که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری فرمودند شکل گیرد ودولت نیز باید شان خود را به عنوان مجری انتخابات حفظ کند.
ارسال نظرات