علی اشرف خانلری
به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی؛
خبرگزاری بسیج: مرکز نگهداری از معلولان جسمی و ذهنی شفق شهریار با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۶۳۷۹۲۷
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار گفت: مراکز خصوصی نگهداری از معلولان جسمی و ذهنی نقش ارزنده‌ای در جامعه ایفا می‌کنند و این مراکز برای ارائه خدمات هرچه بهتر و بیشتر نیازمند حمایت ویژه مسئولان استانی و شهرستانی هستند.

  علی‌اصغر یوسف‌زاده اظهار کرد: استقرار مراکز مجهز و پیشرفته نگهداری از افراد معلول در توانمندسازی، حمایت و تقویت روحیه خود و خانواده این عزیزان بسیار ارزشمند است و باید با تشویق این افراد زمینه را برای رشد این مراکز فراهم کنیم.

وی ادامه داد: هر چند سیاست‌های سازمان بهزیستی فراهم آوردن شرایط برای نگهداری افراد معلول در کنار خانواده است اما این مراکز نیز می‌توانند با نگهداری در زمان‌های معین و توانمندسازی نقش عمده‌ای را ایفا کنند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار بیان کرد: تنها کسانی می‌توانند از شرایط سخت نگهداری از افراد معلول مطلع باشند که از نزدیک با مشکلات این بخش تجربه داشته باشند و جا دارد در این مراسم از پدریاران و مادریاران این مراکز نهایت تشکر را کنیم که کاری بسیار معنوی و خداپسند در کارنامه اعمال خود ثبت کرده‌اند.

یوسف‌زاده، تصریح کرد: این سازمان برای رسیدن به اهداف خود نیازمند حمایت خیرین و سایر ادارات و سازمان‌هاست و امیدواریم با مشارکت‌های بیش از پیش در برنامه و طرح‌های این سازمان خدمات ارزنده‌ای را به جامعه هدف ارائه دهیم.

ارسال نظرات