مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حُر مشهد بیان داشت: در جمع داشتن تفکر ولایی را تنها راه مقابله با جریان‌های منحرف از انقلاب اسلامی در جریان انتخابات دانست.
کد خبر: ۸۶۳۷۸۴۳
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام علی نوروزی در جمع عشایران بسیجی، حضور بسیجیان عشایر را در حفظ آرمان های انقلاب اسلامی موثر دانسته و در ادامه افزود: هرکجا تفکر ولایی درمتن اموراجرایی واقع شده است، شاهد رشد و شکوفایی بوده‌ایم و در آن زمینه هیچ یک از طرح‌ها و اقدامات دشمنان کارساز نبوده است.

وی در ادامه ضمن برشمردن اقدامات دشمنان نظام جمهوری اسلامی در زمینه جنگ اقتصادی گفت: تحریم‌های ظالمانه نظام سلطه علیه کشورمان یکی از ابزارهای جنگ اقتصادی بوده و هست که تنها راه مقابله اجرای دقیق اوامر رهبری معظم تحت عنوان اقتصاد مقاومتی می‌باشد.

نوروزی در ادامه با تشریح اوضاع منطقه و نتایج برجام به موضوع نفوذ پرداخته و افزود: بصیرت افزایی همراه با تفکر ولایی راه گذر از فتنه‌های زمان است و در حال حاضر با توجه به اقدامات دشمنان خارجی به منظور جلوگیری از حضور حداکثری مردم در امر انتخابات، طراحی توطئه علیه شورای محترم نگهبان، ایجاد اختلاف و ناامیدی در جامعه و در نهایت تضعیف نظام جمهوری اسلامی، ضرورت روشنگری و بصیرت افزایی و سرلوحه قراردادن منویات مقام عظمای ولایت تنها راه مقابله با هجمه‌های دشمنان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حُر مشهد در پایان ضمن قدردانی از اقدامات عملیاتی بسیجیان عشایر گفت: یکی از معضلات امروز شهر مقدس مشهد اقدامات اشرار و قاچاقچیان  در حاشیه شهر می‌باشد که با توجه به گزارشات بدست آمده گشت‌های عملیاتی بسیج سپاه حُر با هوشمندی فرماندهان محترم و از خود گذشتگی بسیجیان در این زمینه بسیار موثر بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها