خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه سربیشه گفت: از مهم ترین عوامل حفظ استقلال نظام، حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح است.
کد خبر: ۸۶۳۷۸۳۵
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

حجت الاسلام سیروس ملک آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهار کرد: در انتخابات 12 فروردین سال 58 مردم سلحشور ایران اسلامی به اصل نظام و جهت گیری انقلاب رای قاطع دادند و جمهوری اسلامی را به عنوان الگوی جدید حکومتی به جهانیان معرفی کردند.

وی عنوان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات سال 94 به تمام ملت ها و دولت های امید بسته به راه امام و این انقلاب می فهماند این انقلاب هنوز پا برجا و مستحکم به راه و اهداف خودش ادامه می دهد و دچار هیچگونه انحرافی نگشته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه سربیشه افزود: در انتخابات سال 58 عده ای انواع مختلف نظام های حکومتی را برای ایران عزیز پیشنهاد دادند و از راه انتخابات امید واهی به رسیدن به مقاصد خود داشتند ولی مردم بصیر و شجاع ایران با تبعیت از حضرت امام در صراط مستقیم قرار گرفتند.

عدم انحراف از خط امام(ره) تنها راه نجات از دسیسه های دشمن

وی ادامه داد: امروزه هم دشمن برای هر انتخابی در این کشور برنامه دارد و می فهمیم تنها راه نجات این کشور از دسیسه های دشمن عدم انحراف از خط امام، حضور حداکثری، انتخاب اصلح و تبعیت از ولی فقیه زمان است.

ملک آبادی با بیان اینکه اولین آفتی که که هر انتخاباتی را تهدید می کند اشتباه در مطالبات مردم نسبت به آن جایگاه است افزود: انتظار از یک نماینده باید قانون گذاری و نظارت باشد نه آوردن بودجه و امکانات و دوم به راه اندازی شوهای تبلیغاتی و وعده های کاذب به مردم و تخریب چهره سایر کاندیداها است.

ایجاد دو قطبی کردن جامعه از آفات انتخابات

وی خاطرنشان کرد: ایجاد دو قطبی کردن جامعه و زیر سوال بردن جایگاه های نظام برای خوشایندی افراد و در نهایت فردی کردن انتخابات و اینکه هر کاندیدا به فکر خودش باشد بدون ملاحظات کشور و نظام و ولایت را می توان از دیگر آفات انتخابات برشمرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه سربیشه گفت: از مهم ترین عوامل حفظ و استقلال نظام برگزاری انتخابات و حضور حداکثری مردم حتی کسانی که شاید دید مثبتی نسبت به نظام ندارند؛ در صحنه انتخابات است.

وی با بیان اینکه عامل دوم حفظ استقلال کشور انتخاب فرد اصلح و شایسته در انتخابات است ادامه داد: داشتن ایمان و تقوا، بصیرت و حضور در صحنه های انقلاب، باور داشتن دشمن و دشمنی او و توجه برای تمام آحاد جامعه از ویژگی های کاندیدای اصلح است.

مسئولین نظام در تبعیت از ولایت فقیه برای جامعه الگو باشند

ملک آبادی افزود: از یک فرد عادی گرفته تا مسئولین، نمایندگان مجلس، رئیس جمهور و مجتهدین قبول کنند که رهبر و سیاست گذار این نظام یک نفر و آن هم ولایت فقیه است.

وی ادامه داد: همانطور که امام حسین(ع) در زمان امامت امام حسن(ع) تابع ایشان بودند امروز هم بر همه واجب عینی است که از امام خامنه ای(حفظه الله) تبعیت محض داشته باشند و مسئولین و مدیران نظام باید در این متابعت برای سایر آحاد جامعه الگو باشند.

نفوذ در محاسبات مسئولین و مردم، از مهم ترین راه های نفوذ دشمن

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه سربیشه با بیان اینکه یکی از مهم ترین راه های نفوذ دشمن، نفوذ در محاسبات مسئولین و مردم است گفت: نگاهی از این دسته که دیگر استکبار به سرکردگی آمریکا دشمن ما نیست بلکه دوست ما است، نا امید کردن مردم از انقلاب و اینکه ما به تنهایی نمی توانیم و گره مشکلات اقتصادی به دست آنهاست، برگرفته از نفوذ دشمن است.

وی یادآور شد: خداوند می فرماید ان تنصروا الله ینصرکم «اگر شما خدا(دین خدا) را یاری کنید خدا شما را یاری می کند » و یا می فرماید نحن نرزقکم (ما به شما روزی می دهیم) نه کدخدا و استکبار.

بسیج نقش تعیین کننده ای در اتحاد جامعه دارد

ملک آبادی با بیان اینکه به فرموده حضرت امام خمینی(ره) " امت بسیج لشکر مخلص خداست" خاطرنشان کرد: وقتی یک لشکر هم به سلاح گرم و هم سلاح معنویت و بصیرت آشنا باشد می تواند خود، جامعه و انقلاب را حفظ کند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری می فرماید " من یک انقلابی هستم نه دیپلمات " افزود: این انقلاب معنوی باید در بسیج به اوج برسد تا تمام مردم دنیا بسیج و بسیجی را به عنوان الگو برگزینند همانطور که در تعدادی از کشورهای اسلامی نیروهای مردمی با روحیه بسیجی تنها امید مردم در دفاع از کشور و آرمان هایشان هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه سربیشه اظهار کرد: روحیه، اخلاص، برای خدا کار کردن و بصیرت بسیجی نقش تعیین کننده ای در اتحاد جامعه دارد.

انتهای پیام/ 12165

ارسال نظرات
پر بیننده ها