خبرهای داغ:
امام‌جمعه گرمه گفت: ملت ما رسالت خود را که همان حضور در میادین و صحنه‌های مختلف است به‌خوبی انجام داده و امروز وظیفه مسئولین است که کمر همت خود را برای خدمت بیشتر به این مردم همیشه در صحنه ببندند.
کد خبر: ۸۶۳۷۸۰۰
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجةالاسلام تاتاری امام‌جمعه گرمه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تقدیر از حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن گفت : ملت ما رسالت خود را که همان حضور در میادین و صحنه‌های مختلف است به‌خوبی انجام داده و امروز وظیفه مسئولین است که کمر همت خود را برای خدمت بیشتر به این مردم همیشه در صحنه ببندند.

 امام‌جمعه گرمه در ادامه با بیان اینکه اشتغال یکی از دغدغه‌های مهم مردم است گفت: این گره به‌تنهایی به دست مسئولین و دولت رفع نمی‌شود بلکه همت مردم و سرمایه‌گذاران را می‌طلبد.

وی با اشاره به وجود مشکلات در حوزه صادرات کشور ادامه داد: مالیات بیمه و هزینه‌های حمل‌ونقل از موانع اصلی صادرات در کشوراست که مانع افزایش تولید و در نتیجه اشتغال می‌شود.

 خطیب جمعه گرمه اظهار داشت :در کشورهای دیگر هزینه‌های مالی صادرات صفر است و هزینه‌های حمل‌ونقل را نیز دولت تقبل کرده است ولی مالیات‌های بالا برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان در کشور ما باعث شده  تا صادرات و تولید ضعیف شده و شاهد حجم بالایی از اجناس چینی در بازارهای کشور باشیم    
ارسال نظرات
پر بیننده ها