خبرهای داغ:
حجت الاسلام حسین کوثری در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان گفت: بزرگترین معروفی که امروز پیش رو داریم انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۳۷۷۹۴
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسین کوثری امام جمعه شیروان در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان که با حضور کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: بزرگترین معروفی که امروز پیش رو داریم انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی است.

وی گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، معروف مهم 22 بهمن را هر سال بهتر از سال دیگر اجرا می کنند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شیروان گفت: انتخابات نظام اسلامی ما، خواستگاه انقلاب اسلامی است و ملت ایران برای این انتخابات خون و جانها داده اند تا استقلال داشته باشند و نظام و مجلس سابق که فرمایشی و تحمیلی بود را نداشته باشند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: اینکه مردم، خودشان، سرنوشتشان را تعیین کنند عزت و افتخار ماست و ما نباید این مهم را کوچک شماریم.

حجت الاسلام کوثری با بیان اینکه در قانون اساسی وظایف و اختیارات هر کاندیدا تعریف شده است که باید مد نظر و اصل ما باشد افزود: اگر فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری را نیز رصد کنیم، مد نظر ایشان رعایت و اجرای قانون است.

امام جمعه شیروان در ادامه خطاب به کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان شیروان گفت: حفظ و حراست از انقلاب اسلامی، امنیت و وحدت در نظام و شهر ما از مهمترین امور است.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری گفت: عده ای در جامعه تلاش می کنند جامعه را دو قطبی کنند و می خواهند جریان ها را در مقابل یکدیگر قرار دهند که این امر پسندیده نیست و مقام معظم رهبری این موضوع را قبول ندارند.

حجت الاسلام کوثری گفت: انتخابات باید ظرفی باشد که همه ی گروهها و احزاب را جمع کند و در یک جاده حرکت کنند که این ظرف مهربانی ها و وحدت است.

وی تاکید کرد: همه باید کمک کنیم که فضایی سالم و به دور از تخریب ایجاد کنیم و نباید با بعضی از حرفها آزادی مردم را بگیریم و به آنها توهین کنیم.

کوثری افزود: همه باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و از اتهام، اهانت، بیان حرفهای غیر واقعی بپرهیزند و با آگاهی کامل از قانون و وظایف خود از بیان موضوعات اختلاف برانگیز خودداری کنند و از جاده انصاف و رقابت خارج نشوند و از جریحه دار کردن احساسات طرفداران پرهیز کنند.

در پایان کاندیداهای حوزه انتخابیه شیروان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها