ليگ دسته اول واليبال باشگاه هاي كشور،

شهرداري یک گام تا صعود به جمع چهار تیم برتر

تیم والیبال شهرداری اراک که در دو دیدار مرحله مقدماتی برابر متین دامغان به برتری دست یافته بود در اولین دیدار مرحله یک چهارم نهایی نیز با حساب سه بر یک برابر این تیم به برتری دست یافت
کد خبر: ۸۶۳۷۷۸۸
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
خبرگزاري بسيج،مركزي:گروه ورزشي

تیم والیبال شهرداری اراک که با قرار گرفتن در صدر جدول رده بندی گروه سوم مرحله مقدماتی به جمع شانزده تیم برتر مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور صعود کرده بود در این مرحله نیز در دو بازی پیاپی تیم ملوان تهران را مغلوب کرد تا در مرحله یک چهارم نهایی پذیرای تیم متین دامغان باشد.

تیم والیبال شهرداری اراک در مرحله مقدماتی نیز با تیم متین دامغان همگروه بود و در دو بازی رفت و برگشت با نتایج سه بر صفر و سه بر یک برابر این تیم به برتری رسیده بود که این امر از نظر روحی تاثیر مثبتی بر عملکرد بازیکنان شهرداری اراک داشت و در پایان ست اول تیم شهرداری با نتیجه 27 بر 25 به برتری دست یافت.

در ست های دوم تیم شهرداری از روی دفاع روی تور مصطفی عباسلو و آبشارهای موفق بهروز کمالی پور فاصله امتیازی خود را به سه عدد افزایش داد اما در امتیاز 21 دو تیم برابر شدند تا پس از ان امتیازات یکی در میان میان تیم ها تقسیم شود و در نهایت آبشار بازیکن متین دامغان با دفعا خوب آقاپور و کمالی پور مواجه شد تا این ست هم با نتیجه 29 بر 27 به سود شهرداری به پایان برسد.

شهرداری که براری پیروزی در دیدار اول مرحله یک چهارم نهایی تنها به پیروزی در یک ست دیگر احتیاج داشت در ست سوم با بی دقتی نتیجه را با حساب 25 بر 23 به متین دامغان واگذار کرد و بازی به ست چهارم کشیده شد.

تغییر تاکتیک بازی از سوی نقدی و اصرار به کارهای سرعتی و استفاده از نفر پشت خط زن برای برتری در این ست تدبیر موثری بود اما در درحالیکه شهرداری با حساب 24 بر 22 از حریف خود پیش بود و برای برتری تنها به یک امتیاز احتیاج داشت دو دفاع از متین دامغان بازی را به تساوی کشاند.

رد و بدل شدن امتیازات بین دو تیم تا امتیاز 29 برابر پیش رفت و بعد از آن سرویس نیما اسفندیاری و دفاع روی تور مصطفی عباسلو امتیازات تیم شهرداری را به 32 رساند تا در مجموع این ست با حساب 32 بر 30 به سود شهرداری به پایان برسد.

بدین ترتیب نتیجه دور برگشت رقابت های مرحله مقدماتی تکرار شد و تیم والیبال شهرداری اراک با حساب سه بر یک به برتری دست یافت تا چهارشنبه 28 بهمن ماه در دامغان دومین دیدار خود را برابر تیم متین برگزار کند

ارسال نظرات