نماینده مردم کرج در مجلس در گفتگو با «بسیج»:

توهین روزنامه قانون به سپاه کمال بی‎شرمی است

نماینده مردم کرج در مجلس گفت: مقایسه قدرت بلامنازع جمهوری اسلامی با گروهگ تروریستی و خبیث داعش که کشورهای دیگر آنها را کمک مالی و فکری می‎کنند کمال بی‎شرمی و بی‎انصافی است و توهین کنندگان آن باید جوابگو باشند.
کد خبر: ۸۶۳۷۷۸۱
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
محمدجواد کولیوند نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به توهین روزنامه قانون به پاسداران نیروی دریایی سپاه و تشبیه این نهاد مقدس به گروه تروریستی داعش تصریح کرد: این افراد امروز با این توهین‎ها و مقایسه‎های غیراصولی و غیر منطقی، قصد دارند برای کشور و مردم ذهنیت‎سازی نادرست می‎کنند.

کولیوند با بیان اینکه این افراد خیلی به شماره نمی‎آیند که بخواهند با این توهین‎ها مردم را نسبت به نظام اسلامی بدبین کنند گفت: مقایسه قدرت بلامنازع جمهوری اسلامی با گروهگ تروریستی و خبیث داعش که کشورهای دیگر آنها را کمک مالی و فکری می‎کنند کمال بی‎شرمی و بی‎انصافی است و توهین کنندگان آن باید جوابگو باشند.

نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس تاکید کرد: ما امنیت خود را مرهون زحمات امام خمینی(ره) و وجود سپاهیان و بسیجیان هستیم و همانطور که امام راحل(ره) فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود.

نماینده مردم کرج در مجلس در چرایی این قلم سرایی توهین‎آمیز روزنامه قانون تصریح کرد: این افراد در مسیر حکومت اسلامی به امیال و اهداف خود که قابلیت اجرا نیز در جمهوری اسلامی ندارد نرسیده‎اند لذا اقدام به همچین توهین‎هایی می‎کنند.

کولیوند در خاتمه خاطرنشان کرد: به این افراد باید توصیه کرد؛ اگر دین ندارید حداقل آزادمرد باشید؛ مطمئنا اگر یک ذره آزادمرد باشند متوجه می‎شوند که امنیت خانواده آنها نیز مرهون این سپاهیان است؛ همچنانکه اگر عرق ملی داشته باشند نباید نسبت به مملکت خود و حافظان امنیت آن همچین توهینی را انجام دهند.
ارسال نظرات