خبرهای داغ:
همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم متدین و انقلابی گرمه با دلی دریایی و خروشی خیره‌کننده از ساعت اولیه امروز پنج‌شنبه ۲۲ بهمن با حضور در میدان ارشاد این شهر، صحنه‌های پرشوری خلق کردند.
کد خبر: ۸۶۳۷۷۶۹
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، مردم انقلابی گرمه با اجتماع در میدان ارشاد این شهر و پس از عبور از خیابان انقلاب در محل چهارراه مرکزی گرد هم آمدند و بار دیگر دین خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) ادا کرده و با مقام عظمای ولایت تجدید بیعت کردند.

جوانان، دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم به‌ویژه زنان و کودکان با شور و شعفی وصف‌ناپذیر به خیابان‌ها آمدند و با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، دشمنان نظام را ناامید کردند.

دانش‌آموزان بسیجی و دانشجویان پلاکاردهایی با مضامین شعارهای ضد استکباری در دست گرفته و با ساخت آدمک‌هایی از سران استکبار جهانی، انزجار خود را از دشمنان اسلام اعلام کردند.

در این مراسم باشکوه، پیر و جوان، زن و مرد، با مشت‌های گرده کرده و با به اهتزاز درآوردن پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، پیام استکبارستیزی خود را به گوش جهانیان رساندند و با مشت گره‌کرده شعارهای خود را تکرار می‌کردند.

حضور اقشار مختلف مردم در هر سن و سالی، جلوه‌هایی از عشق به وطن و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در چشم هر بیننده‌ای تداعی کرد و وحدت نسل‌های مختلف را در دفاع از انقلاب اسلامی نشان ‌داد.

همچنین شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، الله‌اکبر، از بیخ و بن برکنیم ریشه فتنه‌ها را، داعشی و تکفیری با کفر هم‌صدایند، این دشمنان اسلام مزدور آمریکایند هم در گوش شهر طنین‌انداز شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار