خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان اسفراین گفت: مردم با بصیرت ایران اسلامی در 37 سال گذشته نشان داده اند که پای آرمان های امام و انقلاب و ارزش های نظام اسلامی ایستاده اند.
کد خبر: ۸۶۳۷۷۳۵
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ دوم پاسدار مهدی الهی راد با دعوت همگانی از ملت بابصیرت برای خلق حماسه حضور در 22 بهمن گفت: مردم با بصیرت ایران اسلامی در 37 سال گذشته نشان داده اند که پای آرمان های امام و انقلاب و ارزش های نظام اسلامی ایستاده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین افزود: بار دیگر مردم در حضور خواهند داشت و حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد که نمره درخشان دیگری برای کارنامه انقلاب اسلامی به یادگار خواهند گذاشت.

وی حضور در عرصه های سیاسی و اجتماعی را وظیفه همگانی دانست و اظهار داشت: حضور هر نفر به منزله تیری به قلب دشمنان نظام و اسلام است نه اینکه فقط این حضور وظیفه فردی باشد بلکه وظیفه سیاسی، اجتماعی و عبادی است.

وی با بیان اینکه اهمیت خلق حماسه حضور در راهپیمایی 22 بهمن بر همگان آشکار است، اظهار داشت: حضور به منزله پیمان مردمی و تجدید میثاق با آرمان های امام و رهبری و ارزش های نظام اسلامی است که همیشه این حضورها موجب شادی دوستان انقلاب و یاس و نومیدی بدخواهان و دشمنان خواهد شد.

وی با اشاره به پیوستگی راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 7 اسفند اظهار داشت: بدون شک حضور 22 بهمن، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را رقم خواهد زد که حضور دشمن شکن و وحدت بخش فردا ارمغان آور خلق حماسه سیاسی اجتماعی 7 اسفند خواهد بود.

وی استکبارستیزی را جزو اصلی مبانی نظام و مورد تاکید بنیان گذار جمهوری اسلامی دانست و افزود: این انقلاب مبتنی بر ارزش های اسلامی، معارف قرآنی و بینش اهل بیت(ع) است که استکبار ستیزی مورد تاکید همگان است.

وی با اشاره به اینکه نگاه ما به دشمن همان نگاه 37 سال گذشته است، افزود: ترویج بی بندباری و تلاش برای براندازی نظام اسلامی بخشی از اهداف والای دشمن ستیزی ملت ایران است لذا نگاه ما همچنان به دشمن توام با خشم اما غضب مقدس است.

وی تصریح کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن از منظری دیگر سربلندی در مقابل هجمه های تبلیغاتی و برنامه ریزی های فراگیر دشمن علیه انقلاب اسلامی است که این حضور حماسی انقلاب را بیمه خواهد کرد.

وی استکبارستیزی را صاحب ریشه عمیق در اصول قرآن دانست و عنوان کرد: دشمن از ما رضایت نخواهد داشت مگر از او تبعیت کنیم و رضایت مندی دشمن از ما نشانه برون رفت و خروج از اهداف عالی انقلاب است.

فرمانده سپاه اسفراین اضافه کرد: پشت هر لبخند و آغوش بدخواهان نظام یک دشمنی است چرا که آنان خواهان مصلحت انقلاب نیستند و ما نباید در برابر خیانتها و جنایتهای دشمن فریب بخوریم.

وی حفظ آمادگی توام با بصیرت را لازمه پیروزی اسلام ناب محمدی دانست و افزود: فردا اقشارگوناگون بسیج به عنوان پیشگامان و پرچم داران حضور در عرصه سیاسی و اجتماعی حضور حماسی خلق خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها