صبح امروز 168 دانش آموز دختر از مداس بانه با بدرقه مسئولین به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۳۷۷۲۸
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز، 168 دانش آموز دختر از مداس بانه به منظور آشنایی با فرهنگ ایثارگری و مقاومت به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

سرهنگ حسن سلیمی معاون هماهنگ کننده سپاه بانه در حاشیه این مراسم گفت: این اردو در قالب 5 کاروان و به مدت چهار روز بوده که این دانش آموزان از مناطق عملیاتی شلمچه، هویزه، دهلاویه، طلائیه و اروند کنار و یادمان‌های عملیات‌ها و شهدای هشت سال دفاع مقدس بازدید خواهند کرد.

وی، آشنایی جوانان با تاریخ و فرهنگ دفاع مقدس، آشنایی با رشادت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس، اجرای درس آمادگی دفاعی و مقابله با جنگ نرم دشمن را از مهم‌ترین اهداف این اردو عنوان کرد.

سلیمی همچنین، معرفی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای تحکیم روحیه خودباوری، ایثار و گذشت و تحول روحی در دانش‌آموزان را از دیگر اهداف اردوی راهیان نور دانش آموزی برشمرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه بانه، در پایان خاطر نشان کرد: در این اردوی راهیان نور دانش آموزی برنامه های متنوع فرهنگی مانند: سخنرانی، ادعیه، برگزاری نماز جماعت و صبحگاه دانش‌آموزی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی و جانبی در طول حضور کاروان‌ها در مناطق عملیاتی جنوب کشور خواهد بود.

ارسال نظرات