فرمانده سپاه روح الله درافتتاح پایگاه شهید زهروند گفت: جوانان ثابت کردند که راه امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) ادامه دارد.
کد خبر: ۸۶۳۷۷۰۷
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: مراسم یاد بود و افتتاح پایگاه بسیج شهید مدافع حرم محمد زهروند با حضور کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ،حجت السام والمسلمین الهامی نیا و جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران  هشت سال دفاع مقدس و خانواده شهید زهروند برگزار شد.

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله در افتتاح پایگاه بسیج شهید زهروند اگفت : شهیدان جنگ تحمیلی و مدافعان حرم ثابت کردند که همچنان طنین سیدالشهدا (ع) در جهان بگوش می رسد و پای اسلام ایستاده اند و نمی گذارند مظلومان در هیچ نقطه از عالم هستی بی یاور بمانند.
وی  با اشاره به عوامل اثرگذار در پیروزی‌های انقلاب اسلامی در عرصه نظامی و سیاسی اضافه کرد: این کشور ۳۶ سال در فشار و حجم وسیعی از توطئه‌ها و محاصره اقتصادی قرار دارد.
وی یادآور شد: دیروز صحنه جنگ نظامی را داشتیم و امروز همه دشمنان انقلاب ما و همه کسانی که سبب‌ساز توطئه هستند، اذعان دارند نظام جمهوری اسلامی در تمام صحنه‌های نبرد خود موفق بوده است.
فرمانده سپاه روح الله عنوان کرد: تاکنون یک جنگ تمام عیار علیه کشور ما در جریان بوده است و همه اذعان دارند جمهوری اسلامی در همه صحنه‌های نبردی که ناخواسته دشمن برای آن تدارک دیده و دام‌هایی که پهن کردند در این سال‌ها بر همه بحران‌ها فائق آمده و پیروز شده است.
وی اظهار داشت: شهیدان جنگ تحمیلی و مدافعان حرم ثابت کردند که همچنان طنین سیدالشهدا (ع) در جهان بگوش می رسد و پای اسلام ایستاده اند و نمی گذارند مظلومان در هیچ نقطه از عالم هستی بی یاور بمانند.
سردار کریمی  افزود: مردم ایران اسلامی از همه ارزشهای انسانی خود در هشت سال دفاع مقدس پاسداری کردند و با ریختن خون عزیزان خود در این راه دشمنان اسلام را نا امید و امروز نیز با صدای بگوش رسیده مظلومان در سوریه و عراق با در عرصه دفاع گذاشته و خون خود را اهدا کردند.
وی با بیان اینکه حضرت زینب (س) خود نیز مدافع حرم بود و از ناموس ولایت دفاع کرد خطاب به خانواده های شهدا گفت: جوانان شما ثابت کردند که راه امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) ادامه و رهرو دارد و شما مادران و همسران شهدا علمداران این راه هستید.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات