خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه و دانشگاه:

هیچ ابرقدرتی توان مقابله با زنجیره محکم مسلمانان را ندارد

استاد حوزه علمیه و دانشگاه با بیان اینکه مسلمانان همیشه و در هر شرایط متحد هستند، گفت: هیچ ابرقدرتی توان مقابله با زنجیره محکم مسلمانان را ندارد.
کد خبر: ۸۶۳۷۶۷۴
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین محمد ابراهیمی در نشست بصیرتی بسیجیان فرهنگی شهرستان سمنان كه در حسینیه شهدای سپاه ناحیه سمنان اظهار داشت: امسال نیز همانند سال های گذشته شاهد حماسه آفرینی ملت باعزت ایران در راهپيمايي 22 بهمن بودیم.

وي افزود: ملت ایران با همدلی و اتحاد که دارند همیشه و تحت هر شرایطی در هر کجا که لازم باشد حضور پیدا می کنند و اتحاد خود را به رخ جهانیان می کشند.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه افزود: هیچ ابر قدرتی نمی تواند در مقابل این زنجیره ی محکم بایستد و با آن مقابله کند؛ به همین دلیل است که دشمن جرأت ورود به خاک ایران را ندارد.

ابراهيمي تصریح کرد: داعش خود را مسلمان معرفی می کند و انسان ها را دو دسته می داند یا با آن ها و یا مقابل آن ها؛ ملت انسان دوست ایران با ایمانی که دارند همیشه و تا قیام قیامت در مقابل هر گونه ظلم و تاریکی از جمله داعش می ایستد و یقین دارد که پیروزی از آن ایرانیان مسلمان است.

وي تصریح کرد: داعش عقیده دارد که اسلام آن ها، اسلام خالص و واقعی است و خواهان ایجاد حکومت اسلامی الهی داعش است؛ بنابراین به جان ملت عراق و سوریه افتاده است؛ اما ملت مسلمان می دانند که پشت این چهره پلید نقشه های شوم اسرائیل، آمریکا و عربستان قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها