خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: انقلاب هیچ گاه از اهدافش متغیر نشده است، عدالت خواهی از الگو های اولیه انقلاب تلقی می شد و امروز نیز این موضوع اولویت دارد.
کد خبر: ۸۶۳۷۶۰۴
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

حجت الاسلام عباسی مدیر حوزه علمیه قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی و مسیر رسید به تعالی اظهار کرد: حرکت کلی نظام هرگز انحرافی نداشته و هیچ مشکل و یا موردی نتوانسته است اهداف کلی و راه های رسیدن به آن را که شامل فدا کردن جان نیز بوده است را مختل کند.

وی ادامه داد: انقلاب هیچ گاه از اهدافش متغیر نشده است، عدالت خواهی از الگو های اولیه انقلاب تلقی می شد و امروز نیز این موضوع اولویت دارد، استکبار ستیزی، حمایت از مسلمین و مستضعفین جهان و نیز پیشرفت علمی، صنعتی و نظامی هنوز هم برای ما معانی اصلی و نشان دهنده طریق محسوب می شوند.

عباسی تبیین کرد: شرایط زمان و مشکلات در برخی موارد توانسته است نوع عملکرد را تغییر دهد به این معنی که راهکار ها در وصول اهداف تغییر کرده باشند ولی هرگز در کلیات تغییری نداشته ایم و تغییر را نیز نمی‌پذیریم.

این مسئول با بیان این مسئله که تغییر عملکرد و راهکار امری طبیعی است یادآور شد: تاکتیک ها می‌توانند در زمان شکل های خاص به خود بگیرند و نمونه آن را باید مذاکره با قدرت های جهان و ایستادن برای وصول اهداف دانست.

مدیر حوزه استان قزوین ضمن تقدیر از حضور قابل توجه مردم در راهپیمایی 22 بهمن متذکر شد: شکوه حضور مردم در راهپیمایی22 بهمن نشان می دهد که اهداف انقلاب برای مردم ارزش محسوب می گردد و برپایی هر ساله این جشن نشان از ادامه آموزه های انقلاب دارد.

عباسی در پایان خاطر نشان کرد: هر قدر که ما برای انقلابمان جدی تر همل کنیم محرومین و مستضعفان جهان و آنان که انقلاب اسلامی ایران را الگوی خود برای رهایی از یوق استکبار و استعمار قرار داده اند امیدوارانه تر به راه خود ادامه می دهند.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها