مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 12 قائم (عج) سمنان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 12 قائم (عج) سمنان با تأكيد بر انتخابي درست و حكميانه در انتخابات پيش رو گفت:‌ باید با انتخابی درست و حکیمانه بار دیگر دشمن را مأیوس کنیم.
کد خبر: ۸۶۳۷۵۶۹
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از دامغان،‌ حجت الاسلام والمسلمین سيدابوالفضل راسخی در در صدر هیئتی از مسئولین حوزه نمایندگی تیپ در سركشي از گردانهاي امام حسين(ع) دامغان در جمع نیروهای گردانهای امام حسین (ع) دامغان، ضمن رصد فعالیتهای مربوط به نهاد حوزه نمایندگی ولی فقیه در این گردانها اظهار داشت:‌ امروز تکلیف ما پاسداران دوچندان شده است و باید با تمام توان منویات مقام معظم رهبری را اجرا کنیم.

وي وضعیت عقیدتی در این یگانها را خوب ارزیابی كرد و افزود: در روزهای آتی انتخاب دیگری را پیش رو داریم و باید با انتخابی درست و حکیمانه بار دیگر دشمن را مأیوس کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 12 قائم (عج) سمنان در بخش دیگری از سخنانشان با اشاره به انتخابات از دید دشمنان اظهار داشت: دشمن دیگر مردم عادی را هدف نمی داند؛ بلکه در یک برنامه ریزی خطرناک، حتی نهادهای مذهبی و برخی چهره ها را نیز مدنظر قرار داه و این نشانگر عمق کینه و دشمنی این روباه صفتان است.

راسخي بصیرت را نسخه شفابخش در برابر وعده ها و لبخندهای دروغين دشمن دانست و همگان را به احساس تکلیف در این عرصه فرا خواند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها