مردم با توجه به وعده هایی که دولت داده است انتظار دارند و بخش تولید منتظر است که اتفاق های خوبی در تولید بیفتد؛ اگر قرار است که در پسابرجام شکوفایی اقتصادی نباشد پس چرا انقدر بده بستان سیاسی انجام شد؟
کد خبر: ۸۶۳۷۵۰۸
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲
عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: بعضی ها به برجام دل بستند که با برجام همه مشکلات اقتصادی حل می شود در صورتی که از ابتدا هم مشخص بود این اتفاق نخواهد افتاد و این دلبستگی کاملا پوچ است.

وی افزود: اصولا برنامه ای برای پساتحریم وجود ندارد و هیچ گونه تدبیری برای اشتغال جوانان در نظر گرفته نشده است و همه اقدامات فقط در حد حرف است.

یوسفیان ملا ادامه داد: مردم با توجه به وعده هایی که دولت داده است انتظار دارند و بخش تولید منتظر است که اتفاق های خوبی در تولید بیفتد؛ اگر قرار است که در پسابرجام شکوفایی اقتصادی نباشد پس چرا انقدر بده بستان سیاسی انجام شد؟

نماینده مردم آمل در مجلس خاطرنشان کرد: ما نیاز واحدهای تولیدی جدید در کشور نداریم و همین واحدهای صنعتی موجود در کشور بعضا با 20درصد ظرفیتشان کار می کنند؛ همین واحد ها را باید پشتیبانی کرد اما متاسفانه هیچ برنامه ای وجود ندارد.

وی ادامه داد: در پسابرجام ما شاهد شکوفایی اقتصادی در فرانسه و آمریکا و کشورهای غربی هستیم؛ همین کشورها تا دیروز می گفتند که ایران کشور امنی برای سرمایه گذاری نیست اما الان با تمام میل و علاقه به دنبال سرمایه گذاری در ایران هستند.
ارسال نظرات