پویش دانشجویی "انتخاب اصلح یعنی:..." نیز که در این کمیته شکل گرفت تاکنون با استقبال خوبی از سوی دانشجویان و برخی مسئولین مواجه شده است لازم می دانیم در همینجا اعلام می کنیم سایر ...
کد خبر: ۸۶۳۷۴۵۳
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ وحید زارع سخنگوی کمیته دانشجویی معیار از راه اندازی پویش دانشجویی "کاندیدای اصلح یعنی ..." خبر داد و اظهار داشت: باید فضای دانشگاه‌ها به سمت و سویی برود تا علاوه بر روشنگری، بینش و آموزش لازم را برای حضور مردم و دانشجویان در عرصه انتخابات فراهم کند. از این‌ رو یکی از نقش‌هایی که دانشگاه به عنوان موتور فکری جامعه در انتخابات ایفا می‌کند، موضوع روشنگری در مسائل سیاسی جوامع است.

دانشگاه‌ها سکاندار روشنگری مردم در انتخابات 94 هستند

وی تاکید داشت: دانشگاه‌ها در این عرصه وظیفه خطیر و مهمی چون حفظ شور و نشاط منطقی دانشجویان و اعتلای این روحیه در مجرای قانونی خود دارند، همچنین دانشگاه‌‌ها در این ایام باید سیاست‌های کلان کشور را ملاک قرار دهند و برای ایجاد فضایی آرام به دنبال شور و نشاط انتخاباتی حرکت کنند.

زارع خاطر نشان ساخت: از  برنامه های شاخصی که تا کنون در کمیته دانشجویی معیار انجام گرفته است برگزاری پاتوق مطالبه دانشجویی است. در این برنامه بسیج دانشجویی در شهرهای مختلف با دعوت از کاندیدان مطرح از همه ی طیف ها به پاتوق مطالبه نظرات آنان را در مورد موضوعات مختلف  می شنود. بالتبع این برنامه در شناخت بیشتر کاندیداها به دانشجویان و عموم جامعه کمک بیشتری خواهد کرد. از موارد مورد تاکید و مطالبه قرار گرفته توسط دانشجویان در این جلسات تقاضا برای ارائه برنامه مشخص جهت بهبود وضع معیشت مردم و مسائل کلان اقتصادی کشور می باشد.

وی افزود: پویش دانشجویی "انتخاب اصلح یعنی:..." نیز که در این کمیته شکل گرفت تاکنون با استقبال خوبی از سوی دانشجویان و برخی مسئولین مواجه شده است لازم می دانیم  در همینجا اعلام می کنیم سایر دانشجویان، اقشار مردم و مسئولین نیز می توانند به این پویش دانشجویی بپیوندند و مطالبات و ویژگی های نماینده مورد نظر و ایده آل خود را در قالب این پویش بیان کنند.
 
1-(4).jpg2.JPG5.JPG6.jpg7.JPG8.JPG9.JPG10.JPG13.jpg14.jpg15.jpg16.jpg3.JPG
ارسال نظرات