یادواره شهدای فصل زمستان بروجن با حضور مسئولین، خانواده شهدا و مردم ولایتمدار شهرستان بروجن برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۷۴۴۱
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار احمدیان یکی از جانبازان دفاع مقدس و عضو گروه تفحص اظهار کرد: عراقی ها با اینکه ارتش کلاسیک داشتند جرأت نکردند از اروند عبور کنند ولی ما با اینکه در اروند خط دفاعی منسجمی داشتیم، جوانان ما کار عجیبی کردند.

وی به عملیات کربلا 4 و کربلای 5 اشاره کرد و تصریح کرد: 2 عملیات فصل زمستان کربلای 4 و 5 بوده است که اروند فریادرس خیلی از افراد شد چرا که در جزایر ام الرّساس و ... یا در کربلای 5 در شلمچه یا آنهایی که در حلبچه شیمیایی شدند.

عضو گروه تفحص بیان کرد: یکی از بزرگترین جفایی که در حق شهدا و ملت ایران کردند این بود که گفتند فقط دشمن ما عراق بوده در صورتی که ما بعد از قطع نامه 598 از 18 کشور دنیا اسیر آزاد کردیم و این جنگ جهانی بود و جنگ دنیا با ملت ایران بود نه جنگ عراق با ایران.

گفتنی است در این یادواره که در محل دانشگاه پیام نور بروجن برگزار شد، خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم حضور داشتند و این برنامه بار قرائت قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی توسط گروه موزیک سپاه حضرت قمر بنی‌ هاشم(علیه السلام) آغاز شد و سپس چند تن از مادران شهدا به ایراد سخن پرداختند.


ارسال نظرات