کد خبر: ۸۶۳۷۴۲۸
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در جمع مردم شهر یاسوج  که با حضور برخی از چهره حضور داشته در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه بویراحمد و دنا صورت گرفت با تبریک میلاد روز پرستار به همه پرستاران به اهمیت انتخابات در جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: انتخابات امروز ضامن امنیت ملی،بقای انقلاب و ترویج گفتمان اسلامی در منطقه است.

اهمیت انتخابات در ایران بسیار روشن و واضح است

وی اهمیت انتخابات در حکومت اسلامی ایران را اهمیتی بزرگ دانست و افزود: انتخابات در انقلاب اسلامی متمایز تر و متفاوت تر نسبت به دیگر کشورها است که باید قدر آن را دانست .

نماینده مردم استان کهگیلویه وبویراحمد در مجلس شورای خبرگان رهبری گفت: امروز در هرجوامعی انتخابات به معنای ریاست مردم بر مردم و حکومت یک فرد برمردم بوده که به آن دموکراسی می گویند ،اما این دموکراسی در جوامع اسلامی و به ویژه انقلاب اسلامی ایران، حکومت علوی است ،حکومتی که مردم برای خود تصمیم می گیرند و در کارهای ریز و درشت نظام دخالت مستقیم دارند.

ملک حسینی ابراز داشت: هرکجا حکومتی از مردمی به مردمی دیگر واگذار شده و مردم بر مردم حکومت کرده اند که در آن فقه، اصول دین و ادیان نبوده است بجزء خون و خون ریزی چیز دیگری به بار نداشته است.

حقوق بشر امروزی خواست آمریکاییها و صهونیزم هاست

وی ابراز کرد: از روزی که حکومت مردم بر مردم به سازمان های ملل و حقوق بی بشر داده شد، هر روز یک جنگ و یک خون ریزی را در جهان شاهد بوده ایم و این حقوق بشر خواست آمریکاییها و صهونیزم هاست.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه حقوق مردم یمن، سوریه و عراق و لبنان چرا امروز گفته نادیده گرفته شده است، ابراز کرد: تا وقتی در حکومت های جهانی رسالت انبیاء، اسلام و خداوند نباشد، همین خون و خون ریزی وجود خواهد داشت.

انقلاب اسلامی به ایران عظمت و بزرگی بخشید

ملک حسینی به صحنه مهم انتخابات در حکومت اسلامی ایران اشاره کرد و کرد: انقلاب اسلامی به ملت ایران جلاء و بزرگی بخشید و آزاد بودن رأی یک اقلیت و مردم در اننخابات و انتخاب فقهای خبرگان رهبری برای انتخاب فردی بزدگ، اندیشمند، شجاع ونترس به عنوان کلید دار انقلاب در رکن بزرگ ولایت فقیه از برگ های زرین انقلاب است.

وی بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی باید به این مدل قانون که مردم خود تصمیم گیرنده وضعیت و معیشت خود با انتخاب نمایندگان خود در مجلس، ریاست جمهوری و شورای خبرگان هستند افتخار کند.

همه پای صندوق های رأی بیانند

نماینده ولی فقیه در استان به توجه مردم برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات اشاره کرد و گفت: مردم باید پای صندوق های رأی بیایند و فرد دلخواه خود را انتخاب کنند اما باید به این موضوع توجه کنند که کسی را انتخاب کنند که درد آنها را بگوید و صدای انها را رسا به گوش مسئولان برساند.

ملک حسنی نعمت بزرگ ولایت فقیه در ایران را عامل سرافرازی و بزرگی و قدرت شدن ایران در منطقه و جهان دانست و افزود: امروز یکی از تصمیمات کلان جامعه در انتخابات پیش رو انتخاب فقهای مجلس خبرگان رهبری است، انتخاباتی بزرگ که ایران اسلامی وابسته به آن است.

انتخابات یعنی مشارکت در سرنوشت خود

وی ابراز کرد:انتخابات یعنی مشارک مردم در سرنوشت، آینده مملکت و خود مردم که باید به آن توجه کرد .

حضور در پای صندوق های رأی یعنی رفراندومی دیگر به انقلاب اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان با تحسین حضور باشکوه مردم در صحنه های باشکوه انتخابات در دوره های گذشته گفت: حضور حداکثری وبا شور ونشاط مردم در پای صندوق های رأی رفراندوم دوباره ملت سرافراز ایران اسلامی به انقلاب اسلامی است.

ملک حسینی در ادامه به انتخابات دهمین مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: ملت به غیر  از انتخاب فقهای شورای نگهبان نیز در مسائلی دیگر برای رسیدن به خواسته های خودهم دخیلند و آن هم انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی یا همان پارلمان است.

وی انقلاب اسلامن را دموکراسی ترین کشور جهان با الگوگیری از فرهنگ و تمدن اسلامی دانست و افزود: مردم هم باید از لحاظ اقتصادی،سیاسی و هم اجتماعی واقف باشند که انتخاب یک نماینده در مجلس شورای اسلامی جزئی از آن است.

مردم آگاه باشند

نماینده مردم کهگیلویه وبویراحمد در مجلس شورای خبرگان رهبری، انتخابات شورای خبرگان رهبری را قابل مقایسه با هیچ گونه انتخاباتی در جامعه ندانست و افزود: انتخابات خبرگان رهبری به لحاظ کشف ولی عادل و فقیه اندیشمند در جامعه قابل قیاس با هیچگونه انتخابات دیگری نیست که مردم باید آگاه باشند. 

ملک حسینی بیان کرد: عمود انقلاب که همان ولایت مطلقه فقیه است از زیر خیمه انقلاب که همان رأی حداکثری در انتخابات به این واقعه بزرگ انقلاب است، کشف می شود.

حضور در انتخابات صیانت از مشروعیت نظام است

وی صیانت از حکومت ولی فقیه با حضور حداکثری در انتخابات را از مهمترین دستاورهای انقلاب و انتخابات دانست و افزود:حضور حداکثری مردم در انتخابات صیانت از مشروعیت نظام، انقلاب و ولایت وفقیه است.

کسی را تخریب نکنید

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه به رقابت های انتخاباتی کاندیداهای ثیت نام کرده در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: عزیزانی از این استان برای حضور در این انتخابات حاضر شدند که برخی از آنها صلاحیتشان تأیید، برخی رد و برخی هم ارحراز نشد، اما باید دانست که همه آنها مورد احترامند و نباید در پی تخریب کسی بود.

ملک حسینی با بیان اینکه اینها فرزندان انقلابند، بیان کرد: نباید امروز به هر دلیلی و برای رسیدن به اهداف خود دست به تخریب، تطمیع و افتراعلیه همدیگر بزنیم.

شورای نگهبان،شورای دین و دیانت است

وی با بیان اینکه شورای نگهبان شورای دین و دیانت است،گفت: شورای نگهبان حافظ انقلاب است و اگر شخصی نعوض بالا با توجه به گزارش های غلط برخی از این دوره حذف و یا رد شدند، باید احترمشان همچنان محفوظ شود .

انتخابات جای توهین ،افتر و تخریب نیست

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با تذکر به برخی از طرفداران کاندیداها گفت: انتخابات جای توهین ، افتر دروغ گویی و تخریب رقیب نیست ،بلکه صحنه وحدت و دوستی است.

نماینده ولی فقیه در استان با خویشتن داری کاندیداها وطرفداران آنها در صحنه رقابت سالم گفت: کوچک کردن فرزندان استان در صحنه های انتخابات، یعنی از بین بردن این ظرفیت ها و نخبه ها در صحنه های ملی، که این موضوع هرگز قابل دفاع نیست.

چرا امروز رسانه ها به فضایی برای تخریب علیه برخی تبدیل شده است

ملک حسینی با انتقاد از برخی بداخلاقی های رسانه های علیه عده ای از کاندیداها گفت: فضای رسانه و مجازی، فضای آگاهی بخشی است نه فضای تخریب علیه یک شخص و کاندید و نباید اینگونه همدیگر را تخریب کرد.

وی تصریح کرد: انتخابات صحنه رقایت سالم است و اگر این انتخابات بخواهد به دین ، اندیشه و مذهب کسی ضربه بزند به درد جامعه نمی خورد.

نماینده مردم استان در شورای خبرگان رهبری بیان کرد: روزی یکی از این کاندیداها به مجلس راه  خواهدیافت، اما باید این را هم دانست که تخریب های که برخی امروز علیه آنان کردند وآنها را کوچک شماردند باعث خواهد شد در این پارلمان بزرگ انقلاب حتی کسی از آنان در اینده حساب نبرد.

تخریب هر کاندید ،تخریب خود من است

ملک حسینی با بیان اینکه تخریب هر کاندید تخریب خود من است، گفت: باید با مشرکت همه جانبه و حداکثری صحنه های شکوه و عظمت را برای ملت به افتخار آوریم نه اینکه با زد و خورد های انتخاباتی چهره رقیب و هم دیگر را مخدوش کنیم.

تنور انتخابات نباید نان بسوزاند

وی ابراز کرد: فعالیت در صحنه رقایت انتخاباتی باید به گونه ای باشد که تنور انتخابات را گرم کند نه اینکه تنور آنچنان گرم شود که  نان و نانوا را بسوزاند.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: انقلاب آمد تا مردم آزادانه انتخاب کنند و برای هم دیگر وحدت بیاورند نه اینکه در صحنه های رقابت تنگاتنگ انتخاباتی برای هم دیگر دشمن تراشی کنند، این اصل مهم انتخابات نیست.

عزتتان را تخریب نکنید

ملک حسینی هر کدام از شخصیت های حضور داشته در انتخابات را عزت استان دانست و گفت: هر کدام از کاندیداهای حضور داشته در انتخابات عزت استان هستند و کسی عزت استانش را اینگونه تخریب نمی کند.

وی در پایان با تشکر از همه کاندیداهای حضور داشته در صحنه رقابت انتخابات مجلس شورای اسلامی و ارج نهادن آنها به رکن بزرگ ولایت فقیه گفت: حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات باعث شکوفایی و اقتدار ملت در برابر دشمنان خواهد شد.




ارسال نظرات