خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد شهرستان نهاوند گفت: نخستین دوره آموزش مهارت‌های کارآموزی مرکز نیکوکاری حضرت مهدی (عج) شهر برزول با مشارکت معاونت خودکفایی و اشتغال کمیته امداد نهاوند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۳۷۴۲۱
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰

علی کاویانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان از اجرای جمع‌آوری زکات در سطح شهرستان نهاوند خبر داد و اظهار داشت: بیشترین تلاش شورای زکات این شهرستان بر مصرف زکات به نفع محرومین و نیازمندان شهرستان است.

وی اجرایی شدن مصوبات زکات را امری مهم قلمداد کرد و افزود: نخستین دوره آموزش مهارت‌های کارآموزی مرکز نیکوکاری حضرت مهدی (عج) شهر برزول با مشارکت معاونت خودکفایی و اشتغال کمیته امداد نهاوند برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان نهاوند با اشاره به فعالیت‌های مرکز نیکوکاری شهر برزول گفت: این مرکز از سال گذشته افتتاح شده و در طول مدت فعالیت خود خدمات ارزنده‌ای از قبیل کمک معیشت، رفع مشکلات درمانی، تأمین جهیزیه و... را به نیازمندان ارائه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از خدمات این نهاد آموزش فرشبافی به صورت حرفه‌ای با مشارکت واحد خودکفایی و اشتغال کمیته امداد شهرستان نهاوند برای 15 نفر از خواهران کارآموز است که به مدت سه ماه در محل مهدیه شهر برزول با این حرفه آشنا شده و دارهای قالی خود را برای ادامه کار به منازل منتقل کرده‌اند.

کاویانی از تعامل خوب امدادگران این نهاد قدردانی کرد و افزود: این تعاملات در سایر مساجد و مراکز نیز ادامه یابد تا بتوانیم خدمات ارزنده‌ای را به شهروندان ارائه کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات