مسئول سیاسی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان گفت: غرب ستیزی و غرب باوری دو اصل در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی پیش رو است.
کد خبر: ۸۶۳۷۴۱۹
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴
به گزارش خبرنگار بسیج دشتستان،عبدالحمید دشتی زاده طی مصاحبه ای که به مناسبت انتخابات هفتم اسفند ماه سال جاری انجام گرفت، خاطر نشان ساخت: در جامعه امروز ایران مخصوصا در بین سیاسیون دو اصطلاح بنام اصلاح طلب و اصول گرا رایج شده که تعبیر چندان صحیحی نیست، زیرا واقعیت هر کدام به بستگی به این دارد که هرکدام پایبند به چه اصولی و یا خواستار اصلاح چه مصالحی هستند.

وی با اشاره به فرمایشات امام خامنه ای(مدظله العالی) مبنی بر اینکه امروز رقابت برای اداره امور کشور میان دو نگاه غرب باور و غرب ستیز است، افزود:غرب ستیزی به معنای جنگ با غرب نیست بلکه به معنای عدم وابستگی به غرب است، اگر غرب اصل و اساس جهموری اسلامی را قبول داشت 8 سال جنگ بر ما تحمیل نمی شد.

مسئول سیاسی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان تاکید کرد: هر گفتمانی که روی کار بیاید، امورات مملکت اسلامی می بایست براساس اصول و مبانی جمهوریت و اسلامیت که برگرفته از فرهنگ ائمه طاهرین و کلام وحی است اداره شود.

دشتی زاده تصریح کرد:تاریخ نشان داده که هر ملتی نگاهش به دست بیگانه بوده استسمار و سلطه پذیری گریبان گیرش شده، مگر صعنت هسته ای،موشکی، پهبادها،فن آوری نانو، سلولهای بنیادی و غیره...حاصل زحمات دانشمندان و متخصصین داخلی نیست ، مگر فاز 15و16 پارس جنوبی حاصل تلاش برادران جهادگر گروه خاتم الانبیاء نیست،پس ما می توانیم در بقیه صنایع نیز خود کفاء باشیم.

وی ادامه داد:کسانی که اظهار عجز می کنند و مدام دم از کارشناس غربی، شرکت خارجی ، برند خارجی و ناظر خارجی می زنند و غرب را حلال مشکلات می دانند آیا بجز وادادگی و دل دادگی به غرب می شود نامی بر آنها گذاشت.

مسئول سیاسی سپاه دشتستان در پایان در خصوص مقوله غرب گرایی گفت:جریان سیاسی یا اشخاصی که متمایل به غرب هستند و غربیها را انسان برتر می پندارند چه تفاوتی دارد اصلاح طلب یا اصولگرا باشند، به هرحال غرب گرا و بقول معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) غرب زده مصالح جمهوری اسلامی را درک نمی کند.

انتهای خبر

ارسال نظرات