سردار علی استاد حسینی گفت: عفت خانواده از طریق ماهواره خدشه دار شده است و باید با دیدی اعتقادی و نه سیاسی به آن توجه داشت چراکه جامعه در خطر است.
کد خبر: ۸۶۳۷۳۸۹
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علی استاد حسینی در جلسه جمع بندی برنامه ها و طرح های اقشار که صبح امروز در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار شد، به دو موضوع اقتصاد مقاومتی و حجاب و عفاف اشاره کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بیانات خود بر اهمیت اقتصاد مقاومتی و تولید ملی بارها تاکید داشتند که بسیار شفاف بوده و جای هیچ ابهامی ندارد.

وی افزود: وضعیت کشور از لحاظ حجاب و عفاف شرایط نامساعدی دارد و این درحالیست که بسیاری از مسئولین کمترین توجه را به این مشکل مهم دارند.

فرمانده سپاه البرز ماهواره ها را عامل از هم پاشیدگی خانواده ها عنوان کرد و گفت: دشمن ریشه خانواده ها را هدف قرار داده است و شبکه های مستهجن ماهواره ای و شبکه های اجتماعی از دلایل ترویج بی بندو باری در جامعه به شمار می رود.

وی گفت: عفت خانواده از طریق ماهواره خدشه دار شده است و باید با دیدی اعتقادی و نه سیاسی به آن توجه داشت چراکه جامعه در خطر است.

سردار استاد حسینی با اشاره به نظر نماینده ولی فقیه در استان البرز نسبت به مشکلات فرهنگی حاکم در استان چنین گفت: اگر ایشان را به عنوان نماینده ولی فقیه قبول داریم که باید از صحبت هایش اطاعت شود ولی در غیر این صورت جهت رفع سوتفاهمات باید جلسه هایی جهت تبادل نظر بین مسئولین و نماینده ولی فقیه در استان تشکیل گردد.

وی گفت: مجمع عالی بسیج برنامه ها و طرح های بسیار خوبی را در جهت رفع این معضل ارائه داده اند که باید به مرحله اجرا درآید.

فرمانده سپاه استان در ادامه به موضوع اقتصاد مقاومتی نیز اشاره ای داشت وگفت: اقتصاد مقاومتی به این معناست که چیزی به کشور اضافه شود و موجب اشتغال جوانان گردد و در پی آن وابستگی به دیگر کشورها را از بین ببرد.

وی در خصوص اقدامات بسیج سازندگی در عرصه اقتصاد مقاومتی چنین عنوان کرد: در سال گذشته حدود 3 هزار شغل ایجاد شد که این میزان در سال جاری به 5 هزار شغل رسیده است و در عرصه های تولید قارچ، بلدرچین، جوجه کشی، بوقلمون،پرورش ماهی و زنبور عسل فعالیت می کنند.

سردار استاد حسینی گفت: نه تنها نباید مخالف طرح اقتصاد مقاومتی بود بلکه باید زمینه های آن را نیز در روستاها فراهم نمود تا شاهد پیشرفت های روز افزون کشورمان باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها