خبرگزاری بسیج: برخی مدیران و مسئولان در مراسم و همایش ها در جایگاه سخنران تلاش می کنند با بهره گیری از واژه های ثقیل و غریب در جمع دانش آموزان پایه ابتدایی که هیچ سنخیتی از لحاظ معلومات و اطلاعات با آنها ندارند، سخنانی مطرح کنند که سطح علمی و هنر سخنوری خود را به رخ بکشند.
کد خبر: ۸۶۳۷۳۷۶
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵

اما؛ در آئین بهره برداری از مدرسه خیر ساز امام رضا(ع) در محله 13 آبان که به مناسبت آغاز طلیعه سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی افتتاح می شد، سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، خطاب به دانش آموزان سئوالی مطرح کرد که آنها را از حاشیه مراسم به متن کشاند؛ سئوالی که هم پاسخ آن و هم مناسبتی که در آن قرار داشتند، هیچگاه از ذهن دانش آموزان فراموش نخواهد شد.  

رضوی با بیان اینکه حضرت زینب(س) چه نسبتی با شهید دارد، گفت: هر کس پاسخ صحیح به این سئوال بدهد، مدیر آموزش و پرورش منطقه، فرماندار ری و خیر مدرسه ساز که در جلسه حضور دارند جوایز ارزنده ای به او اهدا خواهند کرد.

چهار دانش آموز به جایگاه آمدند و در پاسخ اعلام کردند: حضرت زینب(س) خواهر شهید (امام حسین(ع))، مادر 2 شهید، همسر شهید، عمه شهید( حضرت علی اکبر، علی اصغر و قاسم(ع)) فرزند شهید، (حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) ) است.

ارسال نظرات