اولین همایش تجلیل از برترین های صالحین شهرستان دیّر برگزار شد
کد خبر: ۸۶۳۷۳۴۳
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، امام جمعه دیّر در این همایش گفت:ایمان، وحدت، پایبندی به ارزش های اسلامی و الهام گرفتن از سیره و روش معصومین بویژه الگو گیری از امام حسین(ع) و رهبری های داعیانه حضرت امام خمینی(ره) موجب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه عزت در پرتو وحدت بوجود می آید، اظهار داشت:در هر جامعه ای که وحدت و پیروی از رهبر باشد سنت الهی بر این تعلق گرفته که آن جامعه به پیروزی برسد.
وی تصریح کرد: اگر می خواهیم همچون گذشته انقلابمان رو به پیشرفت باشد و در مقابل جنگ نرم و نفوذ دشمن ایستادگی کند باید اعتقادات و باورهای دینی در حلقه های صالحین تقویت شود.
وی با تأکید بر کیفی سازی حلقه های صالحین اضافه کرد:شجره طیبه صالحین باید به گونه ای باشد که بتواند سبک زندگی اسلامی و ساده زیستی را در نهاد نوجوان نهادینه کند و باعث شود که رفتارش در جامعه اسلامی شود.
امام جمعه دیّر با بیان اینکه در دفاع مقدس سبک زندگی اسلامی را پی ریزی کردیم، افزود:متأسفانه امروزه از سبک زندگی اسلامی فاصله گرفته ایم لذا رهبری تأکید نمودند که شجره طیبه صالحین برای آینده نظام اسلامی باید کادر سازی کند .
وی عنوان کرد:باید در این نهاد مقدس نیروهایی مؤمن و با بصیرت و دشمن شناس تربیت شوند.
حجت الاسلام حسینی در خصوص انتخابات خاطرنشان کرد: آمریکایی ها بدنبال نفوذ نیروهای خود در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستند تا نظام را استهاله کرده و سیره ومحتوای آن را تغییر دهند.
سیدعلی حسینی یادآور شد:دشمن از اسم جمهوری اسلامی نمی ترسد بلکه از محتوای نظام وجمهوری اسلامی، استکبار ستیزی و دفاع از مظلوم می ترسد.
وی ادامه داد:متأسفانه برخی افراد چهره آمریکا را بزک کرده و سعی دارند دستاورد برجام را به پای لطف آمریکایی بدانند که این درست نیست.
وی افزود:باید مجلسی داشته باشیم که در مقابل دشمن بیاستد نه اینکه نماینده اش حرف دشمن را تکرار کند و خبرگان نیز باید با بصیرت وشجاعت قدرت برخورد با دشمن را داشته باشند و بتوانند در مواقعی که نیاز است کلید دار نظام و جهان اسلام را انتخاب کنند.
وی تصریح کرد: اصل و اساس فعالیت در بسیج و نهاد مقدس صالحین اخلاص است.

انتهای خبر/


ارسال نظرات