مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه دیر گفت: امروز ظرفیت عظیم بسیج در میدان‌های گوناگون بسیار راه‌گشا و کارآمد است و توانسته منشأ خدمات بزرگی در جامعه شود و حلقه‌های صالحین که برگرفته از این ظرفیت عظیم انقلاب است نیز به عنوان اتاق فکری بزرگ در خدمت این نهاد مقدس است.
کد خبر: ۸۶۳۷۳۱۳
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر،حجت الاسلام احمد درخشان  در بین اعضای حلقه های صالحین، لزوم تربیت انسان‌های مومن و انقلابی به‌ویژه در بین نسل نوجوان و جوان جامعه را مورد تأکید قرار داد و گفت: تشکیل حلقه‌های صالحین یکی از بهترین و موثرترین راه‌ها در این زمینه است.

حجت الاسلام درخشان با اشاره به انجام کارهای خوب فرهنگی در سطح جامعه، گفت: با همه کارهای خوبی که در ابعاد مختلف فرهنگی صورت گرفته ولی باز هم فضا برای کارکردن در این زمینه فراهم است و در واقع حلقه‌ها صالحین می‌تواند اتاق فکری مناسب جهت خلاقیت و ارائه نظرات فرهنگی جدید و به روز جوانان باشد.

وی همچنین با اشاره به اینکه سپاه پاسداران نه تنها که یک نهاد نظامی نیست، افزود: این نهاد مقدس که مولود با برکت انقلاب است در حقیقت نهادی فرهنگی و برگرفته از تفکر ناب و اصیل انقلاب است و امروز شاهدیم بسیاری از کارهای عمرانی و فرهنگی که توسط دستگاه‌های مرتبط بر زمین مانده را سپاه به خوبی به دوش می‌کشد.

انتهای خبر./

ارسال نظرات
پر بیننده ها