فرمانده سپاه کنگان گفت:امروز پیچیده ترین وخطرناکترین حربه دشمن نفوذ در درون واستهاله جوانان ما است.
کد خبر: ۸۶۳۷۳۰۰
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکنگان سرگرد اسماعیل تاجیک درجمع خواهران اهل سنت شهرسیراف گفت، هر قدر از عمر انقلاب سپری می شود نظام جمهوری اسلامی ایران جایگاه بیشتری در دنیا پیدا می کند و در جهان قد می کشیم، در این حالت دید دشمن به ما بیشتر می شود وخطرات هم نزدیکتر خواهد شد.
سرگرد تاجیک بیان کرد: به برکت خون شهداست که ما می‌توانیم بعد از گذشت 37 سال پیرامون انقلاب اسلامی و شرایط خطیر آن صحبت کنیم.
وی در ادامه نفوذ را یکی از راه‌های مبارزه آمریکا با ایران دانست و بیان کرد: بسیاری از افراد ریزشی انقلاب به دنبال هموار کردن مسیر نفوذ دشمن هستند.
وی ادامه داد: عده ای که احساس می کنند بعد از توافق هسته ای دیگر مبارزه با آمریکا بی معناست، بدانند که برجام بهترین زمینه و بستر برای نفوذ دشمن در بدنه انقلاب با هدف تغییر باورهای انقلابی مردم است.
وی گفت: امروز مشروعیت ایران در بین کشورهای منطقه به شدت افزایش یافته و همین مسئله نگرانی‌های آمریکایی‌ها را دوچندان کرده است، لذا پروژه‌های مختلفی را برای از بین بردن این مشروعیت تدارک دیده‌اند که این امر مستلزم درایت همه مسئولان و در خط و تبعیت از ولایت بودن آنان است.

انتهای خبر/

ارسال نظرات