خبرهای داغ:
خبرگزاري بسيج: حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی درباره حضور با شكوه مردم در 22 بهمن امسال اظهار داشت: حضور در چنین مراسم و مجامعی نمود تحقق همان آیه الهی‌ است که می‌گوید اگر شما خداوند را یاری دهید خدا هم شما را یاری خواهد داد و مردم بادرود امروز با حضور پرشور خود در این عرصه قدم گذاشته‌اند، چنان‌که سی و اندی سال پیش در جریان انقلاب مردم با یاری حضرت امام خمینی(ره) این کار را کردند و در راه خدا قدم گذاشتند.
کد خبر: ۸۶۳۷۱۵۸
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی درباره حضور با شكوه مردم در 22 بهمن امسال اظهار داشت: حضور در چنین مراسم و مجامعی نمود تحقق همان آیه الهی‌ است که می‌گوید اگر شما خداوند را یاری دهید خدا هم شما را یاری خواهد داد و مردم بادرود امروز با حضور پرشور خود در این عرصه قدم گذاشته‌اند، چنان‌که سی و اندی سال پیش در جریان انقلاب مردم با یاری حضرت امام خمینی(ره) این کار را کردند و در راه خدا قدم گذاشتند.

وي با اشاره به بینش قوی سیاسی مردم ایران نسبت به سایر کشورها، ادامه داد: در بعضی کشورها مردم بینش سیاسی بسیار ضعیفی دارند اما خوشبختانه مردم ما از این علم و بینش به‌خوبی بهره‌مند هستند.  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بيان داشت: در کشورهای مسلمان دیگر من خود شاهد بوده‌ام که چطور جوانان بصیر انقلاب اسلامی ما را الگوی خود و انقلاب‌های کشورشان قرار داده‌اند و رهبری ما را به‌ عنوان رکنی اساسی و مهم مدنظر داشته پیگیری می‌کنند.

وي افزود: ایدئولوژی ما اسلامی‌ست و با اصل حاکمیت مردم و مردم‌سالاری جمع شده و انقلابی ویژه را پدید آورده است؛ نظام و شیوه انتخابات ما مبتنی بر مردم‌سالاری دینی بوده و هست و همین‌هاست که نظام ما را در دنیا خاص و الگو قرار داد.

حجت الاسلام ارزاني ضمن اشاره به اینکه ابرقدرت‌های دنیا رسانه‌ها را کاملاً در اختیار دارند و بزرگ‌ترین شبکه‌های خبری را اداره می‌کنند اما با این‌ وجود هرگز نتوانسته‌اند بر قدرت درونی مردم ما که همانا همدلی و هم‌زبانی‌ است پیروز شوند، تأکید کرد: ملت و دولت ما از هم جدا نیست و جدایی آن‌ها از هم امکان‌پذیر نبوده و نخواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: کسانی که امروز در این نظام تلاش می‌کنند قطعاً برای مردم زحمت می‌کشند و اگرچه گاهی سلایق متفاوت هست اما این فرقی با همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت ندارد.

وی تصریح کرد: شاید ما نتوانسته باشیم تمام خواسته‌های انقلابی‌مان را طی این سال‌ها محقق کنیم اما با وجود این همه مشکلات و دشمنی‌ها توانسته‌ایم سرپا بایستیم و حتی ابرقدرت‌ها را پای میز مذاکره بنشانیم این نشان موفقیت انقلاب ماست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها