خبرهای داغ:
وصیت نامه شهید:

زندگی اسلامی داشته باشید

اگر قرار است زندگی کنید، زندگی اسلامی داشته باشید و اگر قرار نیست زندگی انسانی و اسلامی داشته باشید، بدانید که مرگ بهتر از این زندگی است.
کد خبر: ۸۶۳۷۱۳۹
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، خوشا به حال آنان که پروازشان اسیر هیچ قفس نشد و هیچ بالی اسیر پروازشان نساخت و خوشا به حال آنان که از رهایی رهیدن و  بال  وبال جانشان نشد خوشا به حال آنان که.... خوشا به حال ما، اگر شهید شویم

شهید قنبرعلی اینالو پانزدهم دی ماه 1320 در شهر قزوین به دنیا آمد، پدرش اصغر و مادرش مولود نام داشت، تا پایان دوره ابتدائی درس خواند،پدرش کارگر بود سال1344 ازدواج کرد و صاحب چهار دختر می‌باشد از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و بیست و چهارم آذر 1360 در شیاکوه گیلانغرب توسط نیروهای عراقی به شهادت رسید،از پیکر مطهر این شهید جاوید الاثر اثری به دست نیامده است.

وصیت نامه شهید:

خدایا! تو خود می‌دانی در این راه که قدم بر می‌دارم فقط و فقط رضایت تو را می‌خواهم و نیز این راهی که آن را هدف خود قرار داده‌ام،راه سرور آزادگان حسین(ع) و جداش حضرت محمد(ص)است.

خدایا! به من توفیق بده تا بتوانم در راه تو حرکت کنم و در درگاهت سربلند باشم.

سلام و درود فراوان بر شما! ای پدر مهربان، خواهران، برادران، همسر و فرزندانم! اگر قرار است زندگی کنید، زندگی اسلامی داشته باشید و اگر قرار نیست زندگی انسانی و اسلامی داشته باشید، بدانید که مرگ بهتر از این زندگی است.

در وصیت نامه شهید آمده است: ای همسر! پدر، خواهران و برادرانم، به شما وصیت می‌کنم که اگر خداوند سعادتی را که من ندارم؛ یعنی به درجه رفیع شهادت نایل شدن به من عطا فرمود،هیچ گاه برایم گریه نکنید؛ زیرا روحم از شما آزرده خواهد شد و بدانید این خون‌های شهدا است که می‌توانند پیکر مرده‌ای اجتماع را زنده نگه دارند و به راستی که مردان خدا هیچ گاه از مرگ نمی هراسند و مشتاقانه به سوی مرگ می‌روند.

از شما می‌خواهم که آرم سپاه- این آرام مقدس؛ این آرم شهادت و این آرم آزادگی را بر سنگ قبرم بکشید؛ چون که من به این آرم مقدس افتخار می‌کنم و هم چنین از شما می‌خواهم که پرچم جمهوری اسلامی را کنار مزارم نصب کنید و برافراشته سازید تا تمام جهانیان بدانند که ما برای به اهتزار درآوردن پرچم عدل مهدی(عج) در سراسر گیتی، خون خود را می‌دهیم، به راستی که شهادت دری است از درهای رحمت الهی که فقط روی بندگان خاص خداوند باز شود،پیراهن پاسدار اسلام زرهی است آهنی که بر اندام جوان مردان می‌پوشانند که این جامه‌ی فاخر در زندگی لباس شرافت و در آخرت، حریر بهشت خواهد بود.

در ادامه وصیت نامه شهید آورده است: همسرم! به شما وصیت می‌کنم که به خاطر خدا صبر داشته باشید و فرزندانم را تشویق کنید که نمازشان را بخوانند و زندگی شان را طبق قوانین اسلام قرار دهند و بدان که با این کار بهشت را برای خود خریده‌ای. اینک از فرسنگ‌ها راه دور، دست شما و فرزندانم را می‌فشارم و صورت‌های نورانی و پر ایمان شما را می‌بوسم.

فرزندانم!اگر روزی پدر خود را از دست دادید،نباید ناراحت باشید و احساس تنهایی کنید، چون خداوند با شماست.

به امید پیروزی هر چه بیشتر رزمندگان اسلام و به امید هرچه زودتر نابود شدن بعثی‍ها و منافقین مزدور.

«حزب الله می‌جنگد، می‌میرد،سازش نمی‌پذیرد.»

قنبرعلی اینالو

1003/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها